Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 i hvilken by bor du? og post gjerne et bilde av din by!jeg bor selv i namsos 3898016[/snapback] Det e byn æ bur i! 6259523[/snapback] Personlig mener jeg det er litt på kanten å kalle et sted by når det er så lite at innbyggertallet fordobbles med at du flytter dit. 6259586[/snapback] Det er Nord-Trøndelags største by... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Strømmen! Ikke en by, men... Her bor jeg da, iallefall! Vi har snart norges største senter Take that! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bor i Asker. Selv om det ikke er en by. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg er så heldig å bo i solfylte Bergen, i hvert fall i noen mnd til. Stavanger til høsten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Strømmen! Ikke en by, men... Her bor jeg da, iallefall! Vi har snart norges største senter Take that! 6261081[/snapback] Det er en konge plass, og rått senter skal dere ha! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Herceg Novi Dødt om vintern, too crowdy om sommern... 6259449[/snapback] Der har jeg vært en del ganger, fantastisk deilig sted. Er forsåvidt 14 år sida sist, men det var knall da i alle fall. Mye god mat, deilig vær og avslappa livsstil. Heldiggris! Bor heldigvis et sted med enda bedre vær og avslappa livsstil nå, men det er finere i Herceg Novi, eller i Montenegro i det hele tatt. 6260101[/snapback] Nice, tenke aldri noen herfra viste om HN i det heletatt.. Hvor bor du nå da? EDIT: Ok, så hvor du bor. Du er nok en større heldiggris Endret 7. juni 2006 av Sitronade Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 i hvilken by bor du? og post gjerne et bilde av din by!jeg bor selv i namsos 3898016[/snapback] Det e byn æ bur i! 6259523[/snapback] Personlig mener jeg det er litt på kanten å kalle et sted by når det er så lite at innbyggertallet fordobbles med at du flytter dit. 6259586[/snapback] Det er Nord-Trøndelags største by... 6261057[/snapback] Det bor med andre ord to bønder der som lager hjemmebrenten så tykk at de knasker den ved siden av juleribba. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Strømmen! Ikke en by, men... Her bor jeg da, iallefall! Vi har snart norges største senter Take that! 6261081[/snapback] Artig, jeg bor på Finstad, ikke akkurat noe mer by enn det Strømmen er. Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Artig, jeg bor på Finstad, 6263521[/snapback] Finstad som i Finstadjordet rundt Rimi-en, kirken og oppover mot Triaden, der? Endret 7. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bor i Hagleby. (Brønnøysund) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Finstad som i Finstadjordet og rundt Rimi-en, kirken og oppover mot Triaden, der? Finstadjordet, ja. Bor midt mellom Rimi og Triaden. *sjekke hvor warpig bor* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Veldig gammelt luftbilde, men jeg bor cirka i det huset med rød ring rundt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Finstad som i Finstadjordet og rundt Rimi-en, kirken og oppover mot Triaden, der? Finstadjordet, ja. Bor midt mellom Rimi og Triaden. *sjekke hvor warpig bor* 6263628[/snapback] Bor nok dessverre ikke der, men jeg kjenner veldig mange som bor der. Kusinen min bor i et blått hus som er så og si nermeste nabo til bommen på gamleveien. Bestefaren og bestemoren min bor også langs gamleveien. Faktisk så bodde oldemoren min der helt til hun døde i 2001 eller 2002, i hvert fall noe rundt der, hun bodde vel i Lørenskogs styggeste hus. Hvordan går det forresten med utbygningen like ved Metero? Endret 7. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Bor i en drabantBY Endret 7. juni 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kusinen min bor i et blått hus som er så og si nermeste nabo til bommen på gamleveien. Ikke et lyseblått hus med trampoline i hagen, vel? Hm, var på Metro i går, de har begynt å bygge, men akkurat nå ser det ut som en slagmark. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Kusinen min bor i et blått hus som er så og si nermeste nabo til bommen på gamleveien. Ikke et lyseblått hus med trampoline i hagen, vel? Hm, var på Metro i går, de har begynt å bygge, men akkurat nå ser det ut som en slagmark. 6263758[/snapback] Nei, tror faktisk ikke de har en trampoline. Og jeg tror fargen på huset er mørkeblått, er faktisk litt usikker. Men det er det eneste huset langs gamleveien som ligger foran et spygrønt hus, og er malt blått. Endret 7. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bor i kong vinter sitt sted, tromsø by Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nei, tror faktisk ikke de har en trampoline. Og jeg tror fargen på huset er mørkeblått, er faktisk litt usikker. Men det er det eneste huset langs gamleveien som ligger foran et spygrønt hus, og er malt blått. 6263791[/snapback] Hehe, for det lyseblå huset kastet jeg alltid snøball på når jeg gikk hjem fra skolen før. Riktignok en del år siden. Nå fikk jeg nesten lyst til å gå opp og sjekke. Får gjøre det om to uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå