roy_nor Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er ute etter å finne en bærbar med DDR2 ram og i915 brikkesett. Resten av utstyret er ikke så farlig, men vil helst bygge den selv. Eneste stopper er prisen, under 10000,- Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Normalt ville jeg foreslått en Cinet SmartBook 1300. MEN du kommer ikke under 10000,- Men kanskje følgende kan være nyttig info: Den er basert på en "Quanta KN1 Notebook barebone". Så får du tak idenne, er det bare å bygge. Jeg har sjøl en SB1300 i bestilling, men den lar vente på seg. Så jeg er også interessert i tips om mulige alternativer. Gjerne opp til en grense på ca 15 000,- Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Ja jeg har sett en del på Barebones, men jeg har skjønt at det er vanskelig å få tak i komponenter, spesielt DVD brenner.. Del gjerne all info med meg (Post linkene til internett sidene du vet om.) Jeg får kanskje ofre en Gamecube, Playstation, Dreamcast eller Playstation Portable for å få litt mer penger.. Endret 26. mars 2005 av roy_nor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dvd brennere er ikke vanskelig å få tak i. Du får tak i dvd-brennere som er ment for den modellen du trenger, og du kan også f.eks kjøpe slim dvd-brennere som NEC ND6500. Der de selger barebone bærbare, der får du også tak i tilbehør som går akkurat til den maskinen. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Cinet smartbook 1300 anbefales! En helt rå bærbar Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Cinet smartbook 1300 anbefales! En helt rå bærbar Har du en, eller går du og venter slik som jeg? Hvis du har en, hadde det vært kjekt å få høre litt erfaringer. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Cinet smartbook 1300 anbefales! En helt rå bærbar Har du en, eller går du og venter slik som jeg? Hvis du har en, hadde det vært kjekt å få høre litt erfaringer. Har den ikke, men med tanke på spesifikasjonene så virker den rimelig heftig. Cinet er også ganske kjent for god kvalitet og service ellers også Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har funnet en 1558AL barebook m/ i915 brikkesett hos netshop! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Roy da. Jeg ga deg flere tips til andre barebooks med i915 brikkesett. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Roy da. Jeg ga deg flere tips til andre barebooks med i915 brikkesett. Ja, men de har jo faen meg ikke sluppet spec's engang, jeg måtte jo PM'e deg for å få PDF fila med spec... Ergo: Ikke en webshop jeg ville handlet hos. Nå ligger Netshop 10 minutter unna med bil for meg, + at jeg har handlet alt av HW der før + at service hos dem er eksepsjonelt bra. Så venter til de får inn alt, må tross alt få solgt stasjonæren min først. Endret 28. mars 2005 av roy_nor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå må du tenke på at de Asus barebookene er ganske nye på markedet. De har bare vært på markedet i noen få uker. Dessuten er det ikke noe muffins med cshop. Du kan jo også sjekke advance som selger det samme. De har jeg bra erfaring med. Bare fordi specs ikke er på siden så betyr det ikke at de er dårligere enn andre. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvilken Asus barebook er det snakk om? Nysgjerrig... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Asus Z71A. Håper selv på at Asus Z71V vil komme til Norge snart. Den har Nvidia 6600 skjermkort, noe som er bedre enn integrerte løsning på lillebror Z71A. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har funnet en 1558AL barebook m/ i915 brikkesett hos netshop! Har en følelse av at denne er knallbra. Med et godt skjermkort som Go6600 eller Mobile x600 hadde jeg kjøpt den med en gang (+diverse andre oppdateringer). Men se litt hos Acer og Zepto. Kanskje du finner noe interessant der Lenke til kommentar
gnav Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Cinet smartbook 1300 anbefales! En helt rå bærbar hvor får du tak i Cinet Smartbook pcene? Noen som kan sette opp ein link? Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Cinet selger bare gjennom forhandlere. F. eks. finner du en på denne sida. Du kan også sende dem en mail på [email protected] Enkelte maskinene er lagervare. Eventuelt kan maskinene bygges på bestilling og konfigureres etter kundens ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå