Gå til innhold

ny bærbar med i915 brikkesett. Hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normalt ville jeg foreslått en Cinet SmartBook 1300. MEN du kommer ikke under 10000,-

Men kanskje følgende kan være nyttig info: Den er basert på en "Quanta KN1 Notebook barebone". Så får du tak idenne, er det bare å bygge.

Jeg har sjøl en SB1300 i bestilling, men den lar vente på seg. Så jeg er også interessert i tips om mulige alternativer. Gjerne opp til en grense på ca 15 000,-

Lenke til kommentar

Ja jeg har sett en del på Barebones, men jeg har skjønt at det er vanskelig å få tak i komponenter, spesielt DVD brenner..

Del gjerne all info med meg ;) (Post linkene til internett sidene du vet om.) :thumbup:

Jeg får kanskje ofre en Gamecube, Playstation, Dreamcast eller Playstation Portable for å få litt mer penger.. :(

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Dvd brennere er ikke vanskelig å få tak i. Du får tak i dvd-brennere som er ment for den modellen du trenger, og du kan også f.eks kjøpe slim dvd-brennere som NEC ND6500. Der de selger barebone bærbare, der får du også tak i tilbehør som går akkurat til den maskinen.

Lenke til kommentar
Cinet smartbook 1300 anbefales! En helt rå bærbar :)

Har du en, eller går du og venter slik som jeg?

Hvis du har en, hadde det vært kjekt å få høre litt erfaringer.

Har den ikke, men med tanke på spesifikasjonene så virker den rimelig heftig. Cinet er også ganske kjent for god kvalitet og service ellers også :)

Lenke til kommentar
Roy da. Jeg ga deg flere tips til andre barebooks med i915 brikkesett. :p

Ja, men de har jo faen meg ikke sluppet spec's engang, jeg måtte jo PM'e deg for å få PDF fila med spec... Ergo: Ikke en webshop jeg ville handlet hos.

Nå ligger Netshop 10 minutter unna med bil for meg, + at jeg har handlet alt av HW der før + at service hos dem er eksepsjonelt bra.

Så venter til de får inn alt, må tross alt få solgt stasjonæren min først. :)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Nå må du tenke på at de Asus barebookene er ganske nye på markedet. De har bare vært på markedet i noen få uker. Dessuten er det ikke noe muffins med cshop. Du kan jo også sjekke advance som selger det samme. De har jeg bra erfaring med. Bare fordi specs ikke er på siden så betyr det ikke at de er dårligere enn andre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...