Fjelldal83 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hei Jeg sliter med at winxp spiser opp plass på systemdisken min. Fikk beskjed for en stund siden at disken var nesten full og at jeg burde slette noe. Dette gjorde jeg og frigjorde over 900mb. Problemet nå er at den spiser plass. Hver gang jeg refresher C: på min datamaskin forsvinner det ca 1-2mb. Nå er det bare 20kb igjen. Er ganske sikker på at jeg ikke har virus. Har Norton Systemworks2005 som er fullt oppdatert. Hva kan være galt? Edit: Fant ut av det Endret 25. mars 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ting som ofte spiser plass på systemdisken er: Temp-filer: Sjekk temp-mappa under ditt brukernavn. Midlertidige Internet-filer: Sjekk at ikke den er stillt for høyt. Gjenopprettingspunkter: Sjekk hvor mye plass som er satt av til gjenopprettingspunkter under Kontrollpanel -> System -> Gjenoppretting. Det hender også ofte at programmer legger inn en lang rekke filer (for eksempel kopi av installasjonsfilene) under ditt brukernavn på C:\Documents and settings. Ta en kikk der om du finner mapper som er unormalt store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå