SompOter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har akkurat nå formatert pc`n men den har blitt mye treigere.. alt går mye saktere nå enn det som den gjorde før.! Noen som vet hva som er problemet?!? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er alt av drivere installert..? Inkludert chipset? Tatt win update? Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Alle drivere er installerte ja!. Men chipset??.. Også har jeg ikke lastet ned alle oppdateringa til windows heller.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvis du ikke var frakoblet fra nettet under formateringen så tipper jeg du har fått med deg litt av vært av både spyware og virus....Ta og installer ad-aware og et eller annet virus (Nod32) program og kjør det før du tar resten av oppdateringene... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hadde samme problem, eneste løsning for meg ble å instalere XP på ny. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan hjelpe å innstalere alle windows opdateringer, og hvis ikke det fungerte så bør du reinnstalere Win. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Alle drivere er installerte ja!. Men chipset??.. Også har jeg ikke lastet ned alle oppdateringa til windows heller.. Chipset drivere... Kan du ikke heller liste hvilke drivere du har innstallert istedenfor å si at du "har innstallert alle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå