TheOats Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har ikke live men vil gjerne skaffe meg det, men hva er fordelene og ulempene med det? Kan man få virus lett? kan man surfe på nettet foreksempel til gamer? hvor gøy er det å spille live? Finnes eller kommer det noen mmorpg spill? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 -Tja, det koster penger er jo en ulempe -Du kan ikke bruke spill fra hardisken -Hvem vet når flere med chippa xboxer blir bannet? -Det finnes gratis alternativer som XLink Kai og XBConnect +Det er veldig morsomt +Du trenger ikke å koble til pcen også for å spille, kun internett +Mange flere brukere enn feks XLink Kai og XBConnect Det var det jeg kom på i farten, men det finnes sikkert mange flere for og i mot. Jeg bruker selv XLink Kai og XBConnect fremfor XBOX LIVE Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg syns det er teit at Xbox Live skal koste penger da! Du har jo kjøpt spillet+ at du betaler jo for telefon regninga! Skal de kreve enda mer penger da! grr! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg syns det er teit at bensin skal koste penger da! Du har jo kjøpt bilen+ at du betaler jo for å vaske den! Skal de kreve enda mer penger da! grr! Jeg syns det er teit at mat skal koste penger da! Du har jo kjøpt kjøleskapet+ at du betaler jo for strømmen! Skal de kreve enda mer penger da! grr! Osv, osv.. Endret 25. mars 2005 av Panter Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 -Tja, det koster penger er jo en ulempe-Du kan ikke bruke spill fra hardisken -Hvem vet når flere med chippa xboxer blir bannet? -Det finnes gratis alternativer som XLink Kai og XBConnect +Det er veldig morsomt +Du trenger ikke å koble til pcen også for å spille, kun internett +Mange flere brukere enn feks XLink Kai og XBConnect Det var det jeg kom på i farten, men det finnes sikkert mange flere for og i mot. Jeg bruker selv XLink Kai og XBConnect fremfor XBOX LIVE Hvor får man tak i XLink Kai og XBConnect? Må man chippe/modde xbok`n for det? hvor mye koster xbox live? er det noen begrensninger på hvor my du kan laste ned? Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Her kan man laste ned xbconnect:http://www.xbconnect.com/downloads.php man må ikke ha chippa xbox for xbconnect... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Her kan man laste ned xbconnect:http://www.xbconnect.com/downloads.phpman må ikke ha chippa xbox for xbconnect... Men jeg trodde kansje at man måtte ha xboxlive for å i det hele tatt laste ned noe Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Her kan man laste ned xbconnect:http://www.xbconnect.com/downloads.phpman må ikke ha chippa xbox for xbconnect... Men jeg trodde kansje at man måtte ha xboxlive for å i det hele tatt laste ned noe Du laster ikke ned noe til xboxen da, men til pcen. Du trenger bare en switch eller hub eller ruter. Les mer på hjemmesidene til XLink Kai og XBConnect så skjønner du sikkert mer . Og for å spille xbox live så må du jo ha kredittkort også, det er også en ulempe. Hvis du har chippa xbox så kan du styre XLink Kai fra xbox media center også Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) For: Den beste onlinetjenesten for spill uansett plattform. Sømløs intergrering av vennelister, voice-comm, statistikk i ymse varianter, nedlastbart materiale, minimalt med cheatere i forhold til onlinespill på PC, alle sitter på samme plattform og ingen har dermed fordel av bedre utstyr eller hacks/cheats. Mot: Næh, kommer ikke på noe - bruker Live nesten daglig, er vel verdt noen kronestykker i uka synes jeg. Endret 26. mars 2005 av Shimano Lenke til kommentar
ColdSteel Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Fungerer XBConnect på samme måte som Xbox live? Hvis et spill har Xbox live mulighet, kan man spille på den live muligheten via XBConnect? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 xbconnect og xlink kai benytter seg kun av system link-muligheten man har i en del spill. ulempen her blir da at statistikker ikke blir loggført (om det da blir det med live ). disse programmene fungerer som en tunnel mellom forskjellige lan/xboxer Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Men om jeg hadde lånt headsett av en kompis ett par dager, koblett xboxen til routeren osv. Ville jeg da kunne spille live uten å betale osv. Eller hva ville skjed da? Lenke til kommentar
ColdSteel Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Men om jeg hadde lånt headsett av en kompis ett par dager, koblett xboxen til routeren osv. Ville jeg da kunne spille live uten å betale osv. Eller hva ville skjed da? Dette går nok ikke, du må lage deg en konto. Du kan jo selfølgelig låne kontoen til kompisen din. Du må da legge kontoen han over på et minnekort og legge det inn på din Xbox. Det koster 59,- kr. i månen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå