Manx Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=785 w00t! Nå må vi huske at vi skal ikke diskriminere, kan jo hende at han spiller for det andre laget :!: Her Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Transport Tycoon Deluxe og Red Alert 1 og 2. Gøyale spill timene flyr med. Men hadde jeg vært deg hadde jeg rett og slett tatt med et par bøker også ... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Civilisation III. Ganske morsomt spill! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg ville tatt med noen serier. That 70's show, 7 sesonger med morsom underholdning. Lost, ikke så mangen episoder enda.. Men tiden går. The Simpson's, det er jo alltid artig. Eller ta med deg noen gode filmer du ikke har sett. Red Alert er artig, og tiden fyker :-D Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Monkey island spilla, evtl noen nyere adventure spill ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg har kjøpt meg laptop, og skal ta den med på båt (er i sjøforsvaret). Der skal jeg være i ca. 2 måneder uten internettilgang før neste perm. Hva tar jeg med? Spill, filmer, programmer - noen forslag? Siden du skal være på en berbar pc, lister jeg opp spill som ikke krever så alt for mye, men som absolutt bør tas med. I tilleg lager jeg en liste for spill som krever litt mer, som du også bør ta med (hvis pcen klarer dem såklart) Gamle, men gode klassikkere: Deer Hunter (det første ja, hvor alt er i 2d) Quake 1 og 2 GTA 1 GTA 2 Warcraft 2 - The Tides of Darkness C&C Tiberian Sun Starcraft med Brood War Age of Empires I med Rise of Rome Age of Empires II med The Conquerors Expansion Red Alert Aftermath Red Alert 2 med Yuri`s Revenge Roller Coaster Tycoon I & II med alle ekstra pakkene Diablo I med Hellfire Diablo II med Lord Of Destruction Worms Worms Armageddon Bridge Builder (veldig Avhengihetsskapende, kun 121kb) (her kan du føre på fler spill som du har et spesielt forhold til, og som du kansje vil ha med deg) Litt mer krevende spill: Morrowind med Tribunal og Bloodmoon (Et MUST hvis pcen klarer det, absolutt å andbefale!) GTA 3 GTA Vice City C&C Generals med Zero hour Mafia Max Payne SOF og SOF2 Half-Life og Half-Life2 Empire Earth Warcraft 3 med Frozen Throne Film: Band of Brothers (mange timers underholdning) Fleksnes The Simpsons (Episoder, ta med valgfri mengde) (Før på andre filmer eller serier du liker, og ta dem med) Hvis du er som meg og bruker pcen til mer en spilling, ville jeg i tilleg hatt med meg diverse programvare. En god ide kan være å ta med deg totorials til de programmene du bruker (f.eks Photoshop, 3Dsmax, Flash, etc etc), og bruke tiden uten nett til å utfolde deg og bygge kunskap innen de feltene du fåretrekker. Ta også med deg musikk, gjerne i store mengder, slik at du kan nyte den i alle tilfeller det skulle være nødvendig. Edit: (Hvis du har spillet Golden Sun, og Golden Sun : The Lost Age fra før av, vil jeg andbefale å laste ned en GBA emulator samt de to spillene. De vil gi deg mange gode timer. Det samme gjelder alle de kjente konsollene og spillene, sett at du eier en lovlig versjon såklart. Endret 25. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ting du MÅ ha med: -Simpsons sesong 1-15 (og litt av 16) -Familyguy sesong 1-3 -Stronghold crusader og vanlig Stronghold -Age of empires -Age of mythology -Soldat Og sikkert en del mer, men kommer ikke på mer nå Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bridge Builder (veldig Avhengihetsskapende, kun 121kb) Genialt! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Takk for mange gode forslag De to månedene kommer til å gå fort Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Håper laptopen streiker andre dagen elns Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 :'( Håper Postmann Pat har fått tyfus Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Håper laptopen streiker andre dagen elns Sett deg inn i cecolons situasjon du.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ville tatt med: South Park Simpsons Pr0n LOST Et eller flere strategispill av fritt valg Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er du helt teit eller? Realdoll seff Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er du helt teit eller? Realdoll seff Det er det sykeste jeg har sett... Er det seriøst eller? Hvem i huleste har noe sånt? Ikke akkurat lett å gjemme bort et sånt monster i skapet Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 trenger ikke bare spille dataspill da Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Bridge Builder (veldig Avhengihetsskapende, kun 121kb) Du kunne skreve advarselen _itt_større spilte i hele natt jeg, og sovnet llitt imellom Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Musikk. Ta med musikk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå