Heatsink Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Begynner å en måte å føle at man ikke kan stole på noe som helst når det gjelder farge på case mod ting. Man bestiller seg feks rød sleeving, vifter og kabler og får rosa vifter, orange sleeving og lilla kabler Dette er tråden man poster bilder av sitt "fargede utstyr" så andre kan se hvilken farge det "egentlig" har Post helst bilde, det er ikke alltid det er så enkelt å få med den "vikelige fargen" på bildet så skriv også gjerne litt. vi starter med meg: Revoltec UV cable, orange 48cm. i følge revoltec, fin og orange i følge meg: veldig blasst nesten hudfarget. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Techflex red neon sleeving. den høyre delen av bildet er riktig. fin og orange , omtren slik revoltec kabelen "skal se ut". Og så får dere andre komme med noen bilder her da Endret 27. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Ja da hadde det vært hyggelig om noen fler kunne ha bidratt her da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Oi! Dette kan bli interessant.. Kommer nok til å være til stor hjelp for meg og mange andre! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Røde katoder er rosa, og UV-katoder ser lilla ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå