SegaBurner Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ALDRI kjøp fra Amraam PC. Bestillte HK, CPU, PSU og kabinett fra Amraam. FØR JUL! Delene kom for en uke siden! Alt utenom kabinettet. D har de ikke levert og kommer ikke til å levere, fordi d ble "borte" under sendig.. Ja, det tror jeg oxo! Ledern for Amraam må være alkis lr.no! Jaja, bare et tips fra min side , har noen av dere hatt noen problemer med Amraam PC? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det må jeg si. Dette er jo MultiCom-tendenser. Hvertfall sånn MultiCom var en gang i tiden! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 det at du ikke har fått det før nå er vel at dem ikke har hatt delene på lager da.. har du snakka med dem da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kjipt! link til selskapet? btw: Du har for mange linjer i signaturen :=] max 4 linjer Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ALDRI kjøp fra Amraam PC. Bestillte HK, CPU, PSU og kabinett fra Amraam. FØR JUL! Delene kom for en uke siden! Alt utenom kabinettet. D har de ikke levert og kommer ikke til å levere, fordi d ble "borte" under sendig.. Ja, det tror jeg oxo! Ledern for Amraam må være alkis lr.no! Jaja, bare et tips fra min side , har noen av dere hatt noen problemer med Amraam PC? har nesten en helt lik erfaring, de sa at pakken var forsvunnet i posten men de kunne ikke gi meg et sporingsnr. Fikk etter mye om og men et sporingsnr men det viste etter noen dager at pakken var utlevert i kristiansand og jeg bor i tromsø. Den bestillingen gjaldt et ati radeon 8500 kort. Amraam handler jeg aldri mer med og fraråder folk og handle derfra og. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Tror nok ikke sms-språk, overdreven bruk av smileys og beskyldninger om at daglig leder er alkis forlenger levetiden til denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg