Gå til innhold

Aldri kjøp fra Amraam PC!

Anbefalte innlegg

ALDRI kjøp fra Amraam PC. Bestillte HK, CPU, PSU og kabinett fra Amraam. FØR JUL! Delene kom for en uke siden! Alt utenom kabinettet. D har de ikke levert og kommer ikke til å levere, fordi d ble "borte" under sendig.. :thumbdown: Ja, det tror jeg oxo! Ledern for Amraam må være alkis lr.no! :cry: Jaja, bare et tips fra min side :p , har noen av dere hatt noen problemer med Amraam PC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ALDRI kjøp fra Amraam PC. Bestillte HK, CPU, PSU og kabinett fra Amraam. FØR JUL! Delene kom for en uke siden! Alt utenom kabinettet. D har de ikke levert og kommer ikke til å levere, fordi d ble "borte" under sendig.. :thumbdown: Ja, det tror jeg oxo! Ledern for Amraam må være alkis lr.no! :cry:  Jaja, bare et tips fra min side :p , har noen av dere hatt noen problemer med Amraam PC?

har nesten en helt lik erfaring, de sa at pakken var forsvunnet i posten men de kunne ikke gi meg et sporingsnr. Fikk etter mye om og men et sporingsnr men det viste etter noen dager at pakken var utlevert i kristiansand og jeg bor i tromsø.

Den bestillingen gjaldt et ati radeon 8500 kort.

Amraam handler jeg aldri mer med og fraråder folk og handle derfra og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...