JGR Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hva er det ispropanol kjølepasta greiene? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva er det ispropanol kjølepasta greiene? Er det du kan bruke til å fjærne gammel kjølepasta med Lenke til kommentar
JGR Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Og hvor får man tak i det? Hvordan bruker man det? Kan nesten ingen ting om dette så jeg føler meg litt dum nå... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Da jeg skaffet meg en slik cd-plate renser, fulgte det med en flaske isopropanol. Med andre ord det er flytende veske. Har ikke brukt det på min cpu enda så jeg vet ikke hva som er lurt og tørke med, men det er det sikkert andre som kan svare på Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Da jeg skaffet meg en slik cd-plate renser, fulgte det med en flaske isopropanol. Med andre ord det er flytende veske. Har ikke brukt det på min cpu enda så jeg vet ikke hva som er lurt og tørke med, men det er det sikkert andre som kan svare på Q-tips og en lofri klut skal gjøre susen! Lenke til kommentar
JGR Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Det hadde vært fint om noen kunne ha linket til en side som det står om det eller ha forklart meg litt! Jeg har også en slik CD-plate renser, så jeg skal se etter om det fulgte med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå