Gå til innhold

Ny telefon på forsikringen

Anbefalte innlegg

Jeg har en k700i som er det er mye feil med nå. Jeg tenkte jeg bare skulle kjøre over den eller kaste den på sjøen eller ett eller annet, for og så få en ny en på forsikringen. Men det jeg lurer på, er; Kan jeg velge en annen mobil i samme prisklasse eller må jeg få en ny k700?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags problemer ja, hvor skal jeg begynne.. Vell, det værste problemet er at det er bare av å til jeg kan ta telefonen når folk ringer, når de ringer kommer det ikke opp på min skjerm før de har lagt på. Da får jeg 1 ubesvart anrop. Dette skjer ofte. Ofte detter lyden vekk mens jeg prater også.

Det er også veldig ofte jeg ikke kan ringe selv, det skjer ingenting når jeg ringer, eller så fryser telefon seg. Det at den fryser skjer veldig ofte uten om dette også.

Batteriet er helt på trynet. Jeg kan lade telefonen i 7timer, og i det jeg drar ut laderen fra telefonen, får jeg opp; "Merk, svakt batteri", så slår den seg av. Og når jeg slår den på igjen, er den nesten tom for batteri.

Lyset på skjermen slår seg av å til av, å kommer ikke på igjen, må slå telefonen av og på for å få detpå igjen.

Bluetooth fungerer ikke.

Dette er da det jeg kommer på i farta.. Jeg vil aldri mer ha denne telefonen, jeg vil bytte den og få en annen type.

Endret av ChazyChaz
Lenke til kommentar
Hva slags problemer ja, hvor skal jeg begynne.. Vell, det værste problemet er at det er bare av å til jeg kan ta telefonen når folk ringer, når de ringer kommer det ikke opp på min skjerm før de har lagt på. Da får jeg 1 ubesvart anrop. Dette skjer ofte. Ofte detter lyden vekk mens jeg prater også.

Det er også veldig ofte jeg ikke kan ringe selv, det skjer ingenting når jeg ringer, eller så fryser telefon seg. Det at den fryser skjer veldig ofte uten om dette også.

Batteriet er helt på trynet. Jeg kan lade telefonen i 7timer, og i det jeg drar ut laderen fra telefonen, får jeg opp; "Merk, svakt batteri", så slår den seg av. Og når jeg slår den på igjen, er den nesten tom for batteri.

Lyset på skjermen slår seg av å til av, å kommer ikke på igjen, må slå telefonen av og på for å få detpå igjen.

Bluetooth fungerer ikke.

Dette er da det jeg kommer på i farta.. Jeg vil aldri mer ha denne telefonen, jeg vil bytte den og få en annen type.

hort om reklamasjon?

Lenke til kommentar

Hva slags forsikring har du, har du kjøpt gjennom en butikk (ekjøp el. lignende), eller har du gjennom leverandøren din.

Dessuten så er villkårene veldig forskjellig fra forsikring til forsikring. Enkelte dekker ingenting dersom du har fuktskade. Andre dekker hendelseforløpet til skaden, dersom du sklir på isen på elva og ramler igjennom så kan det dekks av forsikring. Se hva vilkårene dine sier

Dessuten så må de kunne påvise at det er fuktskade, be om å få vite nøyaktig hva som er feil. Evt så kan du ta tlf til et annet serviceverksted, ikke sikkert at du får samme svar.

Om du gjør det, ikke fortell dem at du har hatt tlf inne på annet verksted :p

Lenke til kommentar
Jeg har en k700i som er det er mye feil med nå. Jeg tenkte jeg bare skulle kjøre over den eller kaste den på sjøen eller ett eller annet, for og så få en ny en på forsikringen. Men det jeg lurer på, er; Kan jeg velge en annen mobil i samme prisklasse eller må jeg få en ny k700?

Slike gutter det vil gamle norge ha!

Du er en av de som gjoer min forsikring dyrere, takk skal du ha for det :)

Lenke til kommentar

Hei... ikke utnytt forsikringen!!! Dette blir for dumt!

Hadde jeg vært deg, hadde jeg annonsert den på en nettauksjon. Jeg ville skrevet TYDELIG i gjenstandsfeltet at telefonen var defekt og at den var fuktskadet.

Kanskje noen som har litt mer teknisk innsikt kjøper den og klarer å fikse den? Selvsagt kan du ikke regne med å få all verden for den, men noen hundrelapper kan du nok få.

Da går du frem på en ærlig og redelig måte. Da har du selv god samvittighet og du har ikke lurt en sjel!

Lenke til kommentar

Jeg har Netcom totalforsikring, kjøpte telefonen på Elkjøp..

Nei vet du hva, å selge telefonen for en slikk og ingenting, det gjør jeg faktisk ikke. Jeg kan ikke si det gjør meg så mye å lyve for å få igjen på forsikringen. Kall det gjerne teit og uærlig, men jeg kaller det sunn fornuft, i denne saken.

Lenke til kommentar
Jeg har Netcom totalforsikring, kjøpte telefonen på Elkjøp..

Nei vet du hva, å selge telefonen for en slikk og ingenting, det gjør jeg faktisk ikke. Jeg kan ikke si det gjør meg så mye å lyve for å få igjen på forsikringen. Kall det gjerne teit og uærlig, men jeg kaller det sunn fornuft, i denne saken.

Takk igjen, da bidrar du til at forsikringspremien går opp (månedsprisen), og at egenandelen vil stige.

Forsikringssvindel er ikke sunn fornuft. Det er nettopp det - Svindel. Snyter du på skatten også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...