sigen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Planen er å kjøpe 2 nye harddisker, men jeg har ikke plass til det. Jeg har allerede brukt opp plassen i de eksterne 3,5" brønnene, så der er det en plass igjen, og det er plass til en disk til mellom de to diskene jeg har i fra før, men jeg tror det kan bli litt varmt for diskene der inni, og dårlig luftgjennomstrømning i hele kabinettet. Så jeg lurer på om noen kommer på noe jeg kan gjøre med dette? Skal også kjøpe nye vifter, så om noen kommer på noen bra fra netshop, så kom med forslagene. Jeg kan også bruke litt penger på lys og slikt, men på grunn av frakten_må_alt komme fra netshop. (bilder kan skaffes, hvis noen er interesert) PS: Jeg trenger tips_før_helgen, siden jeg skal benytte meg av ukestilbudet på netshop Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Her er det en måte du kan gjør det på, håper du forstår. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Ja, har tenkt på den løsningen (og lignende løsninger) Ang. vifter, så er jeg ikke spess redd for å kutte i kabinettet, har skikkelig Dremel (faren min sin :bigsmile:) Noen flere ideèr til modding eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva med å shave ned hele fronten? Luftinntak helt nederst altså.. Finne på noe fett der.. tori13 sin er jo ganske snedig, har brukt den selv! Du MÅ jo selvfølgelig legge inn temp målere da.. sysgad la inn det i sin dragon tror jeg det var, og det ble råfett! Men du må sparkle litt da.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hva med å legge inn en neon-strip, slik som på bildet`(kan bli vanskelig, siden det er en dør der) *paintskills* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Ingen? Jaja, jeg skulle bare si at hvis noen kommer på noe, enten fra netshop (før helgen) eller fra microplex (ingen spess tidsfrist), så takker jeg for alle forslag. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Denne om du har ledige 5 1/4 brønner, noe du sikkert har... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Har kikket litt på den ja, men det går jo ann å lage noe sånn på skolen, hvis jeg f.eks. setter den i bunnen av kabinettet, eller har den i 5 1/4-brønnene, da kan jeg få den spess-tilpasset også! Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå