Kanetheheatsink Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei! Jeg har en Pentium 4 prosessor med 2,8Ghz. Fikk den for et halvt år siden. men akkurat har jeg disse tingene oppe: -Forum.hardware.no siden -MSN Messenger (BETA) -Samtale med Mr.X -DC++ 0.670 'sjekker taskmanager igjen' jada.. 100%.. Hva er feil? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Mvh. Lasse Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 cpu: 90 dc++ Altså Direct connect bruker cpuen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 En reinstall av dc fikser nok det der. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 vis det er DC som bruker 90% av cpuen så er det stor sannsynlighet for at den "hasher" filene som ligger i sharen din, vis ikke det er det, vet jeg ikke hva DC driver med Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 rart.. Det er ikke bare med DC... Det er med MSN, og WoW, og PAINT! virker som om alle "hovedprogrammer" jeg har oppe bruker 90-100%... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er selvsagt et potensiale for virus. Men prøv å reinstall Dc som foreslått for sikkerhetskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå