Gå til innhold

Mail-kode, fungerer den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror verken mottaker eller hosten din blir glade for at du sender ut tusenvis av epost.

Vel, hadde tenkt å prøve det på noen jeg kjenner, bare for tull da :p

Men noen storvirksomhet innen spam var vel ikke akkurat meningen. Forresten, er dette ulovlig selv i SMÅ mengder? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg tror verken mottaker eller hosten din blir glade for at du sender ut tusenvis av epost.

Vel, hadde tenkt å prøve det på noen jeg kjenner, bare for tull da :p

Men noen storvirksomhet innen spam var vel ikke akkurat meningen. Forresten, er dette ulovlig selv i SMÅ mengder? :hmm:

Interessant spørsmål. Markedsføringsloven kommer vel ikke til anvendelse her, den ble endret i 2001, tror jeg. Men straffeloven gjelder i høyeste grad når du får bank av kompisen din. :-)

MVH Audun

Lenke til kommentar

Den funker kun hvis sendmail er konfigurert på webserveren.

Men vær oppmerksom på at hvis du faktisk kjører noe sånt vil ISP etter all sansynlighet blokkere linja de intill videre. Veldig trolig at dette vil bli oppfattet som "abusive" aktivitet, altså at ISPs software tror du har fått et virus.

Og jeg tviler sterkt på at dette IKKE er dekket av avtalen du har med ISP, følgelig risikerer du å permanent miste tilgang og bli sagt opp som kunde. Du KAN også bli rammet av straffelovens bestemmelser om truende eller krenkende adferd. Men IANAL...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...