Panofix Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) #Kode fjernet av moderator da det kan sette uheldige idéer i hodet til ustabile personer# Hvor stiller jeg inn antall mail som skal sendes til mottaker, og virker koden? Endret 28. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 der det står 10000 det sendes da 10000 mail til mottaker. om koden virker? det må du nesten teste selv? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg vet ikke hva trådstarter ønsker å oppnå. For meg ser det ut til å kunne forstyrre påskefreden. Jeg tror verken mottaker eller hosten din blir glade for at du sender ut tusenvis av epost. MVH Audun Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 finnes det ikke en grense for hvor mange som kan sendes ut samtidig? Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg tror verken mottaker eller hosten din blir glade for at du sender ut tusenvis av epost. Vel, hadde tenkt å prøve det på noen jeg kjenner, bare for tull da Men noen storvirksomhet innen spam var vel ikke akkurat meningen. Forresten, er dette ulovlig selv i SMÅ mengder? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg tror verken mottaker eller hosten din blir glade for at du sender ut tusenvis av epost. Vel, hadde tenkt å prøve det på noen jeg kjenner, bare for tull da Men noen storvirksomhet innen spam var vel ikke akkurat meningen. Forresten, er dette ulovlig selv i SMÅ mengder? Interessant spørsmål. Markedsføringsloven kommer vel ikke til anvendelse her, den ble endret i 2001, tror jeg. Men straffeloven gjelder i høyeste grad når du får bank av kompisen din. :-) MVH Audun Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Den funker kun hvis sendmail er konfigurert på webserveren. Men vær oppmerksom på at hvis du faktisk kjører noe sånt vil ISP etter all sansynlighet blokkere linja de intill videre. Veldig trolig at dette vil bli oppfattet som "abusive" aktivitet, altså at ISPs software tror du har fått et virus. Og jeg tviler sterkt på at dette IKKE er dekket av avtalen du har med ISP, følgelig risikerer du å permanent miste tilgang og bli sagt opp som kunde. Du KAN også bli rammet av straffelovens bestemmelser om truende eller krenkende adferd. Men IANAL... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 såvidt jeg vet så gir mail-funksjonen grønt lys selv om ikke (alle) mailene ble/blir sendt. så om det funker vet du vel ikke før du mister internettlinjen og har noen på døren... Lenke til kommentar
phanti Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er vel noe maxconnections eller noe i den dur som hindrer alle i å bli sendt tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå