lundez Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Først specs: strømforsyning 480w Antec cpu amd64 3500 hk abit av8 2x512mb corsair 2stk raptor 36 gb dvd brenner nyeste bios til hk Det som skjer er at pcèn restarer opp til 4-5 ganger, når den startes ved hjelp av bryter, den kommer ikke inn i post etc, den sviver i 3-4 sek, for så å restarte igjen. Etter 4-5 ganger så kommer post og skjermen slår inn. ved event restart i windows så fungerer den utmerket. Noen som har noen tips til hva dette kan vær? om noen i det hele tatt forsto feilen da:) Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 det kan være systemet ditt blir for varmt. prøv å kjøre med åpent kabinett. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 how to avoid restart on comp if you get a warning time to restart: run/ shutdown -a så går du til egenskaper min datamaskin/avansert/instillinger under systemopstart systemfeil og tar vekk hakene på start på nytt automatisk og send adminasrtivt varsel håper dette hjelper Lenke til kommentar
Sibi Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg hadde samme problemet. Det var rett og slett CPUen som var for varm, som de andre allerede har sagt. Jeg tok av den gamle kjølepastaen og smørte på ny + at jeg har åpen kabinett dør 24/7 det hjelper :-) Lykke til Lenke til kommentar
lundez Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 ifølge biosen ligger tempen på sånn ca 35 grader , uguru gir opp enn temp på max 45 under load, så temperaturene skal være ok hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå