Siesta Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg har tenkt på å kjøpe meg en shuttle pc. Men det er noen krav, jeg har fra før en "AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz HT Socket754" jeg vil også helst ha et oppsett som lar meg bruke to s-ata disker. Siden jeg sitter på to disker fra før. Jeg må også kunne være sikker på at mitt skjermkort skal få plass til å monteres. (Har hørt om enkelte som har fått problemer med liten plass til skjermkort) Jeg har et Power Color Radeon X800 Pro VIVO. Dette er da et forholdsvis stort skjermkort. Jeg vil også om mulig ha gb lan, og helst to lan porter. Der helst en av portene skal være gb. Finnes det noen shuttler som kan oppfylle disse kravene? Eller hvertfall oppfylle en del av dem. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Denne er visst veldig populær, og jeg trur den skal klare kravene dine. En kjapp tur innom shuttle sine hjemmesider, og du vil få svar på spørsmålene. Skjermkortet er jeg nesten 100% sikker på vil passe. Mvh. Kristian Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Den ultimate AMD Shuttlen: Shuttle XPC SN25P Jeg og Alph3z har den samme, bare med Intel platform Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har i posten en sb83G5. Litt mindre en den over og ikke så mange vifter. sammen med et ati x800xl og en seagate + snacks blir det forhåpentligvis morro. skriver du: "review shuttle sb83G5" i google finner du mange tester av boksen. Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Det var noen interesange shuttler her, men er det ingen som har Gb lan??? Eller to standard nettverkskort 10/100? Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Både SB95Pv2 (intel) og SN25P (amd) P-chassis modellene har gigabit ethernet. Det er ingen av shuttle boksene som har 2 nettverkskontakter på hovedkortet, men det går vel ann å putte inn et separat nettverkskort. Merk at begge kabinettene over, bare har PCIe (1x og 16x), ikke vanlige pci plasser. Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg trenger da en shuttle som har agp slott, og vanli pci spor. Er det mulig å få plass til 3 S-ATA disker i en shuttle? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Da må du sløyfe cd/dvd rommen/brenneren på G-seriens, men på B/N serien er det plass til 3 sata-disker. Spørs om du ikke må kjøpe et kontrollertkort for den siste, eller om de støtter 4 stk på hovedkortet. varierer fra modell til modell Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Er det plass til to s-ata hdder i denne Shuttle SN85G4V3. Jeg ser ikke noen plasser der de sier at det er to ledige 3,5" brønner. På shuttle sin hjemmeside står det at det er Glan på den, men på divere norske nettbutikker står det at det er 10/100 lan, ikke 10/100/1000. Jeg vil helst ha et sikkert svar på om det er mulig å få plass til to hdder i denne shuttelen. Jeg mener at det skal være mulig uten noen altfor store modifikasjoner, og ikke på bekostning av cd/dvd rom. Får man shuttler i B/N serien som har sokket 754 og med plass til 3 s-ata hdder? Endret 2. april 2005 av n00bin Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 SN25P , der passer jo ikke da hannes s754 cpu Lenke til kommentar
Saet Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kjøp en Shuttle SN85G4V3, den har jeg og der passer din CPU og ditt skjermkort. Jeg har selv ett Asus Radeon X800XT-PE og dette passer kjempe bra, du kan få plass til to harddisker hvis du tar ut kortleseren, tre hvis du ikke bruker CD/DVD rom, derimot kan det hende at du vil få ett varmeproblem. Den leveres med SilenX PSU. 92mm kjølevifte på heatpipe. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kan jeg komme med et lite innlegg/tips. En tanke er aa bruke en eksterm CD/DVD rom, er jo litt mer tust men da faar du ihvertfall plass til 3 disker om det skulle vere nodvendig. De fleste eksterne cd/DVD rom'er skulle fint faa plass oppe paa Shuttle boksen din. Bare en tanke liksom. Frankie Singapore/Norge Lenke til kommentar
crusade Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Kjøp en Shuttle SN85G4V3, den har jeg og der passer din CPU og ditt skjermkort.Jeg har selv ett Asus Radeon X800XT-PE og dette passer kjempe bra, du kan få plass til to harddisker hvis du tar ut kortleseren, tre hvis du ikke bruker CD/DVD rom, derimot kan det hende at du vil få ett varmeproblem. Den leveres med SilenX PSU. 92mm kjølevifte på heatpipe. Bare for informasjon så leveres ikkje Shuttle boksen med ekte SilenX PSU, dette er ein billig-PSU og støynivået er langt over ekte Silenx produkter.. Endret 7. april 2005 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå