_Glory_Host Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 _Glory_Host_ er offisielt ikke hekta på et eneste spill i skrivende stund! JIPPI! Ehm... *Boring* Hmm kjedelig Hmm, trenger et bra spill! NÅ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gratulerer. Første gangen noensinne hæ? Hvis du trenger et spill, prøv rome: Total war. Svært avhengighetsskapende. Herr Brun Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 ikke første gang. Men nå er jeg skikkelig lei av de 21 spillene jeg har. Det er som å se på en ørken, uten muligheter når jeg ser på spillmappa. Litt godt egentlig. Men problemet er at jeg ikke utnytter det. Jeg kave istendet for et nytt spill. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har du en liste over spillene dine? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Lag dine egne spill, lær C++ eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har det motsatte problemet. Jeg blir ALDRI hekta nok på et spill til å fullføre det. Half-life 2? Halvveis flere mnd etter jeg kjøpte det. Vampire bloodlines? Også halvveis. Brothers in Arms? Slutta etter å daue i første mission, ikke spilt på ei uke. KOTOR 2? Forlot det på Telos og har ikke spilt på et par mnd. Hva skal JEG gjøre? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 du kan kjøpe splinter cell chaos theory Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Har spilt demoen. Ble ikke hekta. C'mon. En mann som skal være så vanvittig stealthy, også har han 3 grønne lommelykter midt oppå hodet? Og INGEN vakter ser ham der han sitter og LYSER i mørke skygger. Tull. Endret 3. april 2005 av Bitex Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har spilt demoen. Ble ikke hekta. C'mon. En mann som skal være så vanvittig stealthy, også har han 3 grønne lommelykter midt oppå hodet? Og INGEN vakter ser ham der han sitter og LYSER i mørke skygger. Tull. jaja..det er nå din mening da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå