Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

LAN party utendørs


Anbefalte innlegg

I natt satt jeg på et bitte lite varmt rum med en blanding av svettelukt og lukten av chilinøtter, da kom jeg til å tenke på at LAN pary ute måtte være tingen.

 

Er det noen som har prøvd dette før? Hadde tankt til å sette opp noe party-telt liknende greier på verandaen til en av kameratene mine.. Hadde vært jævlig fett med Lan party "ute i naturen"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Er det noen som har prøvd dette før? Hadde tankt til å sette opp noe party-telt liknende greier på verandaen til en av kameratene mine.. Hadde vært jævlig fett med Lan party "ute i naturen"


 

Det man bør tenke på er at det blir fukrig ute. Det blir også fuktig i slike partytelt, pga. kondens og lignende. Bortsett fra at fuktighet er et problem hadde dette vært helt ypperlig.. :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Hamilt0n

Lan party ute er helt ypperlig! prøvd dette en gang. Men ikke i party telt. En kamerat av meg har veranda med tak over, seff kjipt hvis det begynner å regne å blåse noe helt j******. Mygg er helt klart et problem, men fuktighet er vel ikke et så stort problem? prikken over i`en er når man kan grille samtidig som man 0wnzer i cs :smile:

Og en annen ting man bør være påpasselig på er at det lønner seg med headsett..Ellers blir naboene arge over musikk utpå natten!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Hamilt0n på 2002-07-01 17:40 ]

Lenke til kommentar

Jeg var på norges første utendørs lan party på sandnes.

dette er det værste jeg har vært med på så vi reiste hjem samme kveld.:=(

Det pøsregnet og teltet lekte så det drypte dråper på pcen.

strømmen gikk og var borte ett par timer.

men men håper det blir satt i gang ett nytt vist det blir sikkert vær og bra med strøm :=)

det beste var att det var gratis.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-03 18:02, ritz00 skrev:

Jeg var på norges første utendørs lan party på sandnes.

dette er det værste jeg har vært med på så vi reiste hjem samme kveld.:=(

Det pøsregnet og teltet lekte så det drypte dråper på pcen.

strømmen gikk og var borte ett par timer.

men men håper det blir satt i gang ett nytt vist det blir sikkert vær og bra med strøm :=)

det beste var att det var gratis.



 

Snakker du om IT-akademiet's lan? Var der jeg også. Fikk ikke en dråpe på meg jeg, og syntes det funka bra etter strømmen kom skikkerlig (og jeg etter 4-5 timer da jeg fant ut jeg brukte en defekt nettverkskabel - og det etter reinstall av windows 4 ganger :mad: )

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Har lenge tenkt på akkurat det samme, lanparty ute må jo bare være digg! Håper det snart blir fin vær så blir det lan ute ja, sol på skjerm kan kanskje bli et problem visst ikke jeg får tak i et telt/presening av noe slag...

Lenke til kommentar

Strålelamper er ypperlig for å varme opp om kveldene. En lampe på rundt 3-4kW kommer man langt med, men denne krever selvsagt en del strøm om den strømmen krever strøm fra ett større uttak, men når man først har det forsvinner mye fuktighet og den blir godt og varmt, selv med en del vind. Har aldri prøvd å ta PCen med ut, men har hatt noen partys på verandaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...