norpheus Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 I natt satt jeg på et bitte lite varmt rum med en blanding av svettelukt og lukten av chilinøtter, da kom jeg til å tenke på at LAN pary ute måtte være tingen. Er det noen som har prøvd dette før? Hadde tankt til å sette opp noe party-telt liknende greier på verandaen til en av kameratene mine.. Hadde vært jævlig fett med Lan party "ute i naturen" Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 18:48, norpheus skrev:I natt satt jeg på et bitte lite varmt rum med en blanding av svettelukt og lukten av chilinøtter.... Det er jo en del av "sjarmen" med LAN party :smile: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Er det noen som har prøvd dette før? Hadde tankt til å sette opp noe party-telt liknende greier på verandaen til en av kameratene mine.. Hadde vært jævlig fett med Lan party "ute i naturen" Det man bør tenke på er at det blir fukrig ute. Det blir også fuktig i slike partytelt, pga. kondens og lignende. Bortsett fra at fuktighet er et problem hadde dette vært helt ypperlig.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Mygg kan også bli et problem og det spørs om naboen syns det er kult ha folk unger som banner og slår i stykker tastaturer vis dem taper i CS. Lenke til kommentar
Gjest Hamilt0n Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Lan party ute er helt ypperlig! prøvd dette en gang. Men ikke i party telt. En kamerat av meg har veranda med tak over, seff kjipt hvis det begynner å regne å blåse noe helt j******. Mygg er helt klart et problem, men fuktighet er vel ikke et så stort problem? prikken over i`en er når man kan grille samtidig som man 0wnzer i cs :smile: Og en annen ting man bør være påpasselig på er at det lønner seg med headsett..Ellers blir naboene arge over musikk utpå natten!! [ Denne Melding var redigert av: Hamilt0n på 2002-07-01 17:40 ] Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg var på norges første utendørs lan party på sandnes. dette er det værste jeg har vært med på så vi reiste hjem samme kveld.:=( Det pøsregnet og teltet lekte så det drypte dråper på pcen. strømmen gikk og var borte ett par timer. men men håper det blir satt i gang ett nytt vist det blir sikkert vær og bra med strøm :=) det beste var att det var gratis. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 18:02, ritz00 skrev:Jeg var på norges første utendørs lan party på sandnes.dette er det værste jeg har vært med på så vi reiste hjem samme kveld.:=(Det pøsregnet og teltet lekte så det drypte dråper på pcen.strømmen gikk og var borte ett par timer.men men håper det blir satt i gang ett nytt vist det blir sikkert vær og bra med strøm :=)det beste var att det var gratis. Snakker du om IT-akademiet's lan? Var der jeg også. Fikk ikke en dråpe på meg jeg, og syntes det funka bra etter strømmen kom skikkerlig (og jeg etter 4-5 timer da jeg fant ut jeg brukte en defekt nettverkskabel - og det etter reinstall av windows 4 ganger ) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Tias Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Har lenge tenkt på akkurat det samme, lanparty ute må jo bare være digg! Håper det snart blir fin vær så blir det lan ute ja, sol på skjerm kan kanskje bli et problem visst ikke jeg får tak i et telt/presening av noe slag... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 utendørslan hmm. kom heller til spydeberg på LÅVELAN hehe skal ha det i sommer.. 120m tp fra huset er strekt opp til 1mbit adsl linje.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 18:55, Krishell skrev:utendørslan hmm. kom heller til spydeberg på LÅVELAN hehe skal ha det i sommer.. 120m tp fra huset er strekt opp til 1mbit adsl linje.. Hvor i spydberg da? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Blir det ikke kaldt utover natta? Jeg og noen kompiser skal ha utelan, men ser for meg at det kan fort bli litt kaldt når klokka nærmer seg 3/4? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Strålelamper er ypperlig for å varme opp om kveldene. En lampe på rundt 3-4kW kommer man langt med, men denne krever selvsagt en del strøm om den strømmen krever strøm fra ett større uttak, men når man først har det forsvinner mye fuktighet og den blir godt og varmt, selv med en del vind. Har aldri prøvd å ta PCen med ut, men har hatt noen partys på verandaen. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg hadde LAN i garasjen i fjord sommer. Vellykket, men noe kjølig om nettene. Dessuten klaga noen av naboene på lyden siden garsajen er så lytt, men who cares anyways... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Blod . kausebøl.. Skal du komme så kontakt meg på [email protected] <----MSN Blir knall lan! er 2kjøkken og 2Doer der... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 på hvilken side av myrakrysset? må jo sem om jeg får tatt en tur. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Mot lysern! 3km fra sentrum Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Et utendørs Lan Party hadde vært tingen, men då måtte det vært et så stort høytrykk over Norge at Vidar Teisen hadde fått bakoversveis... Jeg sliter med det samme luktproblemet enna jeg dusjer 2 ganger om dagen... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hadde LAN i garasjen for et par uker siden... Funka fett det... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Ja, LAN pary ute hadde vært no ja-..- Skal på et lite LAN party i stua til en kamerat. Det der med å linke i garasjen hørtes ganske bra ut... Får se hva det blir te. Det blir i hvertfall ike nå, nå regner det som fane nesten hele tida.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 HEY! http://www.laavelan.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå