OfficerJ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Har tenkt å skaffe meg dette kabinettet og lurer på en del ting som jeg hadde satt pris på om dere kunne hjelpe meg å få svar på. Det første er, hvilken strømforsyning i klassen 350-400 W passer og er rimeligst, og fremdeles best (godt)? Passer kabinettet til et hovedkort som støtter AMD Athlon 64 bit? Hadde satt veldig pris på om noen ville svare på disse spørsmålene, hvis du er usikker på hvilket kabinett det er og hvordan det ser ut, ligger det en link her Endret 25. mars 2005 av OfficerJ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vil anbefale Fortron/Source eller NorthQ! Bare ta en titt på Komplett.no.. Ikke no problem selv om du har AMD Athlon 64 bits prosessor. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Key, så det vil ikke bli noe problem med plass osv? Alle har samme størrelse?...... Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det passer vel ATX hovedkort , så da vill alle atx hovedkort gå inn i det kabinettet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 kabinettet er for atx.. da passer det til atx hovedkort og atx psu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå