ghettotrygve Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har nå puslet med å få opp dette trådløse nettverket i flere måneder, men uansett hva jeg gjør kan ikke kontakt opprettes.. Her trengs hjelp. Trådløst utstyr: SMC2671W Multi-function 11Mbps Wireless/Ethernet Adapter 2.4GHz, 802.11b SMC2662W 2.4GHz Wireless USB Adapter Bredbåndsleverandør: EniVest IP og DNS: Motta automatisk PC: Windows XP HE, SP2 Jeg har gjort følgende: 1) Koblet adapteren til PCen via Ethernet-kortet. 2) Fått opp konfigurasjons"programmet" (Her er vet jeg ikke helt hva det er jeg skal skrive inn, annet enn det som allerede står der). 3) Innstallert USB-adapteren. Får beskjed om at denne "fungerer som den skal". 4) Koblet fra kabelen mellom PC og adapter, og koblet ADSL-kabelen (som kommer fra ADSL-modemet) i adapteren. 5) Får beskjed om at Windows ikke finne noe trådløst nettverk. Link-LED på USB-adapter blinker (=finner ikke nettverk). IP-adressem på den trådløse tilkoblingen (USB-adapteren) er satt til 192.168.2.2 (som det var foreslått i bruksanvisningen). IP-adressen på adapteren er satt til 192.168.2.25 (som var ferdig-innstillt). Hvis det trengs mer informasjon vennligst si i fra. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå