MysticoN Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hello alle sammen.. har kjøpt meg NW-HD3 og er SVÆRT fornøyd med den.. alt er som det skal vere bortsett fra 2 tinger.. 1. lyden er veldig fin, men svak. bruker koss headsett. synest å huske at jeg har lest om et prog som kan øke volumet på mp3 filene eller noe.. 2. det følte ikke med "fjernkontrol" noen andre som har denne spilleren som vet hvor jeg kan kjøpe en? er helt teit den veska som fulgte med. får ikke mp3 spilleren i den når jeg har koblet til head-settet.. Go påske btw:) Lenke til kommentar
stighe Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 1. Trykk "menu" knappen på spilleren, scroll nedover til "AVLS" og sett denne til å være "off". 2. Vet ikke om noen fjernkontroll dessverre. Sikker på at du legger spilleren riktig i veska? Jeg legger den slik at head-set inngangen stikker ut fra den "åpne" delen av veska, og dette fungerer fint. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 det var det FØRSTE jeg testa... AVLS er off.. på bussturen hjem i dag så hørte jeg svært lite musikk pga at det var en litt gammel buss som ikke var verdens mest stillegående... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Fant dette fra avforum.com og det virket på HD3'en min. Fikk høyere lyd på MP3'spilleren min, bare følg tegningen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 har testa dette litt no.. fikk opp power på displayet fant ikke other.. tenkte at jeg hadde gjordt noe feil så jeg bestemte meg får å prøve på nytt.. men no var det ikke lys på displayet mitt.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) har endelig funne det ut.. men hvordan får jeg på lyset på displayet igjen? ser ut som jeg er i test modus eller noe.. får ikke lys, spille eller noe.. har prøvd å holde inne menu.. EDit: har vel klura litt her i no.. er det en måte å resette alt til standard igjen? Endret 27. mars 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Du setter på lyset igjen på innstillingene Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 virker som jeg har klura det til.. vet du om en måte å resette alt igjen på? får ikke spillt noen sanger heller.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fant dette fra manualen min; - Gå inn på Meny - Gå helt ned til Format - Factory Settings ---> trykk på play/stop knappen - Du får opp: "Restore Factory Settings, Proceed" - Trykk på Yes Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Får det ikke til.... kan noen forklare dette på NORSK:P Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 kan ikke noe om selve spilleren men vil du generelt øke lydnivået på mp3'ene dine kan du bruke mp3gain for å få høyere volum Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 funka fint her ja:) skal teste mp3gain seinere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå