nree Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hei, jeg har ein Codegen 300w psu. Jeg har ganske god støy fra pc'n min og har ikkje funnet ut hva dette var. Jeg bestemte meg for og ta av viftegrillen på psu for og høre om den kunne ha noe årsak i dette siden jeg hadde testet alle de andre viftene på batteri og ingen laget så mye støy. Jeg fant i dag ut at vist jeg stopper PSU vifta med fingeren blir pc'ns støy kraftig redusert og lurer dermed på om noen vet hva jeg kan gjøre med dette? Vifta er jo bare 0.11Amp. jeg har ein 0.30Amp som bråker mindre ein denne men den bråker ganske mye den og... EDIT: La til litt... Endret 25. mars 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kan du ikke sette inn en ny vifte? Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Kan du ikke sette inn en ny vifte? Vet ikkje Vist det er sånne gummi greier som holder vifta er dette litt vanskelig Er redd det blir for dårlig med ein annen vifte som f.eks blåser for lite? EDIT: La til litt... EDIT2: La til litt til Endret 25. mars 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Et tips er å sette inn en spenningsregulator. Da kan du justere ned hastigeten på vifta. Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Det gidder jeg ikkje Jeg satt i går i ein "ny" sølvfarget vifte Pc'n ble jo nesten ikkje hørbar (utenom den orginale intelvifta bråker jo også eindel) GoGGeN Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! Satt med samme PSU for litt siden, med samme problem. Det er ELENDIG kvalitet på de viftene. Jeg endte med å sende inn mitt PSU for så å få tilsendt et nytt 350W PSU fra Codegen. I dag skjedde samme problemet med dette. Jeg skal også sette inn en ny vifte, men i dette PSU tror jeg viften er temperaturstyrt! - PROBLEM! - Hva gjorde du for å fjerne orginalvifta? Min er loddet fast i hovedkortet! Bare å klippe? Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Satt med samme PSU for litt siden, med samme problem. Det er ELENDIG kvalitet på de viftene. Jeg endte med å sende inn mitt PSU for så å få tilsendt et nytt 350W PSU fra Codegen. I dag skjedde samme problemet med dette. Jeg skal også sette inn en ny vifte, men i dette PSU tror jeg viften er temperaturstyrt! - PROBLEM! - Hva gjorde du for å fjerne orginalvifta? Min er loddet fast i hovedkortet! Bare å klippe? Jeg bare klippet kabelen rett av på midten og tvinnet kablene til den "nye" vifta i di gjenstående kablene og teipet rundt... Er vifta temepraturstyrt? har aldrig jeg merket vertfall... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 tror den må være det - for den skal være på rundt 40dBA eller noe - og det er den ikke (selv ikke når den blir fucka!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå