T-mac1 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe Samsung D500 snart, og har fulgt med på mange av trådene om D500. Det jeg lurte på var om de feilene som kom med første utgave av telefonen er rettet opp. Da mener jeg: - batterilevetiden - e-post, problemer med sending, mottak - begrenset operatørnett, at man faller ut av nett - muligheten til å bruke telefonen til noe annet mens man hører på mp3. - vibrere samtidig som det ringer. -husker noen "innsillinger" og co?, er de skrivefeilene rettet opp? (stikkord: sms, meny) [/u]Off-topic - Er det mulighet for å koble til en ekstern radio? Takker for svar. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg har hatt min D500 i 4 dager nå. Problemene med å falle ut av nett osv er iallefall løst, og er vel det viktigste. Eneste stavefeilen jeg har sett er at det står insillinger et sted. E-post har jeg ikke fått prøvd ut enda. MP3 tror jeg du må bruke ene og alene enda. Ringe og vibrering fungerer. Endret 25. mars 2005 av sesteen Lenke til kommentar
Fireworks Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg har D500 og epost fungerer veldig bra. Bruker netcom.no (webmail). i motsetning til min N6230, kan jeg faktisk motta vedlegg på D500. Dvs jeg slipper å være i nærheten av min Blåtann-adapter for å motta bilder fra nettet som jeg vil ha. Vibrering har jeg kun fått til å fungere slik at den enten kun vibrerer, eller først vibrering så lyd. Ifølge innstillingene kan jeg ikke velge vibrering og lyd samtidig. Det irriterer meg. Av og til når jeg er på "galleriet" (bilder/video/lyd), og jeg blar i filene mine, så starter telefonen opp på nytt. Rett og slett en booting... Det skuffer meg litt... Håper FW-oppgradering vil fikse den siste biten i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå