wormy Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De fleste nerder er jo opptatt av å ha MINST 100fps (selv om øyet ikke oppfatter 25 engang (tv-signal))... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De fleste nerder er jo opptatt av å ha MINST 100fps (selv om øyet ikke oppfatter 25 engang (tv-signal))... Ja, du kan jo sitte å kose deg med et spill i 25FPS du, det blir sikkert fint Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 neste generasjon LCD skjermer, næææææ. OLED kommmer med 1:5000 i kontrast osv, men har bare 10000 timer levetid, de viderutvikler det. OLED kommer på marked innen 2-3 år tipper jeg, da har de aller fleste LCD. evrybody wants money Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De fleste nerder er jo opptatt av å ha MINST 100fps (selv om øyet ikke oppfatter 25 engang (tv-signal))... Off topic: Prøv å se en fotballkamp i 25fps, så skal du se at TV ikke er 25, men 25i, altså 50fps.. Ett bilde med to delbilder... On topic: Flotte bilder... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Den som har bært tingene sine inn og ut av skipet over den parkeringsplassen, finner fort ut at det ikke nødvendigvis er så lurt å ta med ting man er veldig redd for.. Derfor tipper jeg at en god del tar med en gammel skjerm som det ikke er så farlig med. handlevognene som er til utlån lager masse riper.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg gikk fra togbanen til skipet, (ca 2km) de lokter fælt her, (jeg har nettopp dusjet) og lufta er dårlig. men alikevel er det litt kjekt, hadde DC funka hadde det vert mye bedre Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 fin bilde samling bortsett fra at bildene er tatt lengst fra meg jeg kan ikke se meg selv Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg gikk fra togbanen til skipet, (ca 2km) de lokter fælt her, (jeg har nettopp dusjet) og lufta er dårlig. men alikevel er det litt kjekt, hadde DC funka hadde det vert mye bedre Ufattelig bra, MagE. Du gir virkelig inntrykk av formen til deltagerne med det innlegget. :!: PÅSKEOPPGAVE: Hvor mange skrivefeil finner du i MagE sitt innlegg? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 PÅSKEOPPGAVE:Hvor mange skrivefeil finner du i MagE sitt innlegg? Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 PÅSKEOPPGAVE:Hvor mange skrivefeil finner du i MagE sitt innlegg? Hvem bryr seg? Jeg! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bråk, lys og svette? - VI HAR JO PARTY HER ! Veldig mange har CRT skjermer, kanskje 70%... Slik jeg bruker og trenger skjerm fungerer det bra med biledrørsskjerm. Har en ganske moderne 19", modellen er vel 1 1/2år gammel tenker jeg. Det er kun det siste 3 kvartalene at LCD skjerm hadde vært aktuelt for meg hvis jeg skulle kjøpe ny skjerm. Det er viktig og tenke på at jeg har andre krav til kvaliteter og et annet budsjett. Siden jeg anser skjermens brukstid for over 1år har jeg fremdeles min CRT. Tar du det, har du det - Flott Dette er egentlig bare off topic, dessverre Lenke til kommentar
maitruckz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 TG er gøy det Sitter midt i hallen nuh =) Lenke til kommentar
molsen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Stolt av bildene sine iallfall hehe! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Skulle gjrene vert der ja Og eg sverger til CRT skjermer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Skulle gjerne vært på TG, men med mine 31 år er jeg nok for gammal til å gli helt inn i miljøet, skulle jeg tro. har f.eks aldri spilt CS i hele mitt liv - og har ingen planer om det heller. Hva CRT vs LCD angår, så driver jeg mye med bildebehandling, og da duger bare ikke LCD. CRT er tingen til slikt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Skulle gjerne vært på TG, men med mine 31 år er jeg nok for gammal til å gli helt inn i miljøet, skulle jeg tro. Man blir aldri for gammel for slikt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg synes det er dumt mange mener de er for gamle, jeg. Jeg er her for det sosiale, for å treffe folk fra #hw.no\hw.no, om de er 15 eller 40 spiller ingen rolle, for de har ofte samme interesser som meg, og det er jo da det blir interessante samtaler og slikt. Om noen sjekker profilen og ser 1995 som fødselsår; det juger. Jeg er 16. ;p Endret 25. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Imponerende bilder. De viser hallen fra sitt sanne jeg. På de fleste bilder får en vanligvis ikke følelsen av hvor stort TG faktisk er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå