DesertGlow Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 TG05: Panoramabilde-spesial For å få en aldri så liten oversikt over hvor stort The Gathering faktisk er, legger vi derfor ut en rekke panoramabilder fra Vikingskipet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Launch Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Beste plassen ever til å slippe en stinky Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 skulle så snnsykt gjerne vært der i år Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kanskje litt off topic, men hvordan tar du slike bilder? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 var schtilige bilder, og det blir jo ekstra tøft når man har 2 skjermer og strekker de over begge slik som jeg har Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Kanskje litt off topic, men hvordan tar du slike bilder? Jeg er bare en amatør som man kan se på bildene, så jeg er neppe den rette til å spørre om det. Kort sagt så tar man flere bilder og setter dem sammen til ett stort bilde. Fordi man står på samme punkt er det ikke mulig å lime dette samme perfekt (blir litt som å lage et flatt kart av jordkloden), men det blir relativt bra med enkle midler i PhotoShop. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Wow! Tenkte meg ikke det var så mange! Lenke til kommentar
ibanez Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Flotte bilder det der da! Stooort lan :O Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg er bare en amatør som man kan se på bildene, så jeg er neppe den rette til å spørre om det. amatør kanskje, men du er nå god nok for nettavisen da Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er det vanlig å "kopibeskytte" sine bilder så j*vlig da? "MAGNUS BLAKER" i fet grønn font Bildene er vel tatt med et vanlig digitalkamera, og ferdigstillt på pc i et panoramaprogram... (Man ser tydelig skille der bildene er satt sammen og tidsforsinkelsen) Funksjonen er jo veldig stilig da... morro å lage panoramabilder - skulle gjerne vært en tur til Hamar i påsken selv når man ser slikt! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Syntes mer synd på de som sitter der. Tror nok de er rimelig skakkjørte etter fem +/- dager der. De stolene så horible ut, og å sove på en tribune og høre på så mye leven gjennom natta. Ikke i verden om jeg hadde giddet Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Overraskende mange CRT-skjermer, trodde LCD var standard nå som de har blitt så billige. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Overraskende mange CRT-skjermer, trodde LCD var standard nå som de har blitt så billige. Koster penger da *Kose på CRT skjermen* Lenke til kommentar
r1urge Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 crt er fremdeles bedre for spill og ikke minst film mange som venter til neste generasjon lcd før de bestemmer seg ihvertfall gjør jeg det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Overraskende mange CRT-skjermer, trodde LCD var standard nå som de har blitt så billige. cs fjortissene skal på død å liv ha CRT vet du, fordi det er mye " bedre" å spille på Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Eg ser ikkje noko annan grunn^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå