Gå til innhold

gran turismo 4 RIPER etter EN dag!

Baleni

Anbefalte innlegg

fikk gran turismo 24.03.05 satt det i playstationet og dreiv på og tok litt lisenser osv. så etter jeg var ferdig med en lisens KLIKKA spillet og sto helt fast! jeg trykke på eject knappen og spillet kom ut! jeg kikke bak og der var det noen små riper rundt kanten på cd'en (kun 5-6 SMÅ riper, men det er RIPER) kjøpte playstationet for temmelig nøyaktig 2år siden! aldri hatt noe problem med det før nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To av mine kamerater har opplevd samme problemet, PS2en begynnte å ødelegge spillene ved å ripe opp cdene. Husker ikke om de fikk seg ny PS2 eller ikke, men den ene kameraten min fikk seg et nytt spill av Elkjøp der han kjøpte maskinen.

Får håpe garantien på PS2en din lever enda, ellers må du vel kjøpe ny PS2.

Lenke til kommentar

Tror garantien på en PS2 er 2 år (som det er for de aller fleste brunevarer av den sorten). F.eks DVDn min røk, laseren ødelagt. Den er tett under 3 år (2år og noen månder) og det ble ingen garanti siden den var over 2 år.

Så tipper det er 2 år på PS2en også.

Lenke til kommentar
ja, er jo nødt til og bli det? jeg har jo ikke hatt spillet ute av playstationet en gang jo? men er ikke dum heller og riper spilla! er ganske forsiktig med spilla mine.. :thumbup:

Når du kjøper spill på cd/dvd så kan deet helt sikert være mindre riper i platene. Noen er veldig selge selge og er ikke så nøye på det mens andre bitikker/kjeder behandler spill som sine kjære.

Lenke til kommentar
Det har faktisk skjedd før at konsollen har lagd riper i spillet. Samme skjedde med CD-spilleren min, plutselig begynte den å lage riper i cd'ene :dontgetit:

Du må nok kanskje skifte ut laseren, eller rett og slett kjøpe ny PlayStation...

Det har skjedd med min PS2 også

EDIT# Post 500 :w00t:

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar
ja, er jo nødt til og bli det? jeg har jo ikke hatt spillet ute av playstationet en gang jo? men er ikke dum heller og riper spilla! er ganske forsiktig med spilla mine.. :thumbup:

Når du kjøper spill på cd/dvd så kan deet helt sikert være mindre riper i platene. Noen er veldig selge selge og er ikke så nøye på det mens andre bitikker/kjeder behandler spill som sine kjære.

Spillene er innepakket i plast, så butikken har ikke mulighet til å lage riper i cd/dvd'n... Mulig du har fått ett produkt som har blitt brukt til demostrasjon?

Lenke til kommentar
fikk gran turismo 24.03.05 satt det i playstationet og dreiv på og tok litt lisenser osv. så etter jeg var ferdig med en lisens KLIKKA spillet og sto helt fast! jeg trykke på eject knappen og spillet kom ut! jeg kikke bak og der var det noen små riper rundt kanten på cd'en (kun 5-6 SMÅ riper, men det er RIPER) kjøpte playstationet for temmelig nøyaktig 2år siden! aldri hatt noe problem med det før nå!

å du syntes ett par riper suger..? jeg kjøpte gran turismo 4 jeg..og så skulle jeg spillet, trur'u ikke playstation klikka? å den starta jo selvfølgelig ikke, så jeg kjøpte ny playstion..å gjett hvilket spill jeg fikk med..Gran Turismo 4 :hrm: så nå har jeg to versjoner av det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...