robert_d_h Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Klarte å ødelegge min se s700 og vil gjerne overføre bildene mine som er lagret på minnekortet til pc'n. får man kjøpt en "duppeditt" som man setter inn i USB-porte sammen med minnekortet? eller noe annet? Håper på svar. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) du kan f.eks. kjøpe en Bluetooth Dongle, ala Denne, eller du kan kjøpe en minnekortleser ala denne. Du får også tak i kabler til telefonen, men jeg vil heller anbefale bluetooth, siden det er trådløst.. Minnekortleser vil nok være det kjappeste alternativet, men da må du ta ut minnekortet hver gang du skal overføre... edit: krøll med link Endret 25. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Minnekortleser, infrarød leser, blåtann eller usb kabel (DCU-11) er de ulike 'gode' alternativene du har. Det eneste kravet for minnekortleseren er at den støtter det minnekortformatet som det minnekortet du bruker. S700i bruker vel Sonys minnebrikkestandard "Memory Stick" - her av typen Memory Stick DUO som er litt mindre. Endret 25. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå