Gå til innhold

får ikke installert hl2,


Anbefalte innlegg

får følgende feil (bilde)

 

Har skiftet dvd rom, reinstalet windows, prøvd annen dvd, kopiert dvd`en over på maskinen.

Men uansett får jeg samme feil.

 

Noen som har hatt noe lignende og funnet ut av hva som er feil eller?

 

Irriterer meg noe grønnsakli.. har hatt hl2 installert før.. så det har funket.. men ikke nå lengre..

post-187-1111751176_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel.. nå lå det ikke noen annonsering i den kategorien jeg postet.. for jeg var heller ikke sikker på om det var direkte med hl2 eller dvd`en eller noe annet.

Men skal sjekke grundigere neste gang.

 

Jeg har prøvd en annen maskin, prøvd en annen dvd, prøvd å kopiere over innholdet på harddisken.

 

Ingenting funker

Lenke til kommentar
Vel.. nå er det nu engang slik at man faktisk ikke tenke på alt her i verden. Så derfor oppsøker man hjelp på forum.

 

Så da er det bedre å prøve her!

Jojo, men alltid lurt å sjekke supporten til de som lager spillet før man poster på forum.

Lenke til kommentar

da kan man likså greit legge ned hele forumet.

Forumet er for å få tips av andre.. og bli gjort oppmerksom på ting man ikke har tenkt på.

 

Og for min del tenkte jeg ikke på å sjekke supporten til valve.. og siden du gjorde meg oppmerksom på det.. så har forumet fungert som det skal

 

Jeg ser meg lei på folk som maser og maser om søk og søk og sjekk der..

man kan da for pokkern ikke tenke på alt her i verden heller.

 

Selvfølgelig skulle jeg ha tenkt på å sjekke supporten.. men nå gjorde jeg nå ikke det.. og det siste jeg vill er folk som maser om å sjekke resten av nette for info og ta forumet som en siste utvei..

Nei, spar meg for den slags

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
da kan man likså greit legge ned hele forumet.

Forumet er for å få tips av andre.. og bli gjort oppmerksom på ting man ikke har tenkt på.

 

Og for min del tenkte jeg ikke på å sjekke supporten til valve.. og siden du gjorde meg oppmerksom på det.. så har forumet fungert som det skal

 

Jeg ser meg lei på folk som maser og maser om søk og søk og sjekk der..

man kan da for pokkern ikke tenke på alt her i verden heller.

Og hvor lei tror du de som ser poster om en ting som kunne løsest bare ved å ta et søk som tar 3-5s er? Og sekunder etter kommer det enda en post om det samme...

 

Men uansett så har du nå forhåpentligvis fått hjelpen du trengte, så kos deg med HL2.

Lenke til kommentar
da kan man likså greit legge ned hele forumet.

Forumet er for å få tips av andre.. og bli gjort oppmerksom på ting man ikke har tenkt på.

 

Og for min del tenkte jeg ikke på å sjekke supporten til valve.. og siden du gjorde meg oppmerksom på det.. så har forumet fungert som det skal

 

Jeg ser meg lei på folk som maser og maser om søk og søk og sjekk der..

man kan da for pokkern ikke tenke på alt her i verden heller.

Og hvor lei tror du de som ser poster om en ting som kunne løsest bare ved å ta et søk som tar 3-5s er? Og sekunder etter kommer det enda en post om det samme...

 

Men uansett så har du nå forhåpentligvis fått hjelpen du trengte, så kos deg med HL2.

da er det bare å overse slike poster da..

 

men å si at man skal la være å poste på ett forum fordi at svaret ligger ett annet sted på interett er vanvittig dumt.

 

Men dette er ikke en sak jeg vill diskutere i denne tråden.. da den er off the track.

 

Skal se hva jeg får til med å installere hl2..

Lenke til kommentar
En kompis av meg hadde akkurat samme problemet, anbefalte han å kjøpe ny PSU (strømforskyning). Og etter det funka det som bare det.

Hva? Verste jeg har hørt. Tviler på at det var noen sammenheng...

Ja :D

 

Grunnen til at installasjonen feiler er at Valve har gjort en feil ved kopien til HL2. Man må også installere CS Source i tillegg til HL2 for å få HL2 til å fungere. Rart at en slik feil i det hele tatt kom seg gjennom feilsjekkene...

 

Men dette er egentlig et velkjent problem og har blitt tatt opp før også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...