total Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har en MP3-spiller med diktafon og radio som også fungerer som minneplugg på 256 MB. Plutselig har over halvparten av minnet "forsvunnet", og jeg får kun 100 MB inn på spilleren. Når jeg klikker på "diskegenskaper" i min datamaskin viser likevel 256 MB brukt, selv om det kun er 100 MB på spilleren. Noen som har opplevd noe liknende, eller veit hvordan en løser dette? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er vel noko data på mp3en som du ikkje er klar over. Slett alt som ligg på mp3, så ligg du inn at det du hadde frå før som du har behov for? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du har ikke brukt f.eks. 150mb på diktafonen da? Lenke til kommentar
total Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Det er vel noko data på mp3en som du ikkje er klar over. Slett alt som ligg på mp3, så ligg du inn at det du hadde frå før som du har behov for? har prøvd dette uten resultat.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har du prøvd formatering eller oppdatering av firmware'n? Lenke til kommentar
total Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 slettet alt jeg hadde inne på disken, og gikk på diskegenskaper, likevell viste den at 150 MB fortsatt var brukt. Kjørte en formatering, og nå er det plutselig 256 MB ledig igjen. Rart, men nå ser det ut at det skal fungere.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Så bra da! Hender at det klikker litt for dem så dem trenger en formatering eller ny firmware. Lenke til kommentar
total Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 En ting som er verdt å nevne her hvis noen andre får problemet er å formatere i FAT og ikke FAT32. Da får en ikke opp "DOS ERROR" på mp3spilleren. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 jeg hadde samme problemet, jeg tror det kom fordi jeg konverterte ned filstørrelsen på filene mens de lå inne på spilleren. jeg måtte også formater for å få plassen tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå