CrackaBoi Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hadde vært konge om noen kunne hjelpe meg med å fullføre denne listen over sangene i Tony Hawks Pro Skater 3: 1. Xzibit - Paparazzi Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 hei litt søking på vår venn google og vips!! enjoy & happy dl _________________ Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-06-30 18:10 ] Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 trur du bare kan gå onnpå menyen mens du spiller.... der skal d være en slags musikk-meny.... og innpå der r d noe som heter playlist trur jeg.... der skal d stå... (forhåpentligvis :smile: ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hadde det originale soundtracken men sletta den.. kan sikkert få tak i den igjen så kan du få greie på hvilke sanger det er. Den ene er væffal "CKY - 96 bitter beeings" <-- rååååå sang! ;D Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 http://www.planettonyhawk.com/articles/soundtrack/ Liste over musikken til de forskjellige THPS spillene. Quote: Hadde det originale soundtracken men sletta den.. kan sikkert få tak i den igjen så kan du få greie på hvilke sanger det er. Den ene er væffal "CKY - 96 bitter beeings" <-- rååååå sang! ;D Gleder meg til det neste albumet til CKY.Kommer snart tror jeg! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvis du kikker i options på playlist ser du alle sangene... Ramones blitzkrieg bop er jo en av de beste! Mvh Thomas Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Tror jeg husker to av dem; Lagwagon - May 16 Dead kennedys - police Truck Lenke til kommentar
normal Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 motorhead - ace of spades uber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå