Πεισιθάνατος Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vel, jeg er på utkikk etter skummel eller skremmende musikk. Den slags musikk man kan skvette skikkelig av når man setter det på, og som folk som hører på "vanlig" musikk blir redde av . Det er da helst det tyngste av Black Metal jeg er ute etter. Jeg har funnet et par slike låter: Haemoth -> Satanik Terrorism og Haemoth -> Aeterne Diabolus. Er det andre låter som starter med et BANG som jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Må det starte med BANG eller vil du bare ha skrekkelig musikk ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vel, jeg er på utkikk etter skummel eller skremmende musikk. Den slags musikk man kan skvette skikkelig av når man setter det på, og som folk som hører på "vanlig" musikk blir redde av . Det er da helst det tyngste av Black Metal jeg er ute etter. Jeg har funnet et par slike låter: Haemoth -> Satanik Terrorism og Haemoth -> Aeterne Diabolus. Er det andre låter som starter med et BANG som jeg bør sjekke ut? Aeternus, Azaghal, Xasthur, Watain og Tsjuder. Alle er slike uberstygge black metal band. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Prøv noe av Aborym, Aeternus eller 1349, kanskje? Jeg hørte på en sang på meget høyt volum i går, som skremte meg fra vettet, men jeg husker dessvere ikke hva den het eller hvem som spilte den =/ Endret 25. mars 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Må det starte med BANG eller vil du bare ha skrekkelig musikk ? Helst en KNALL-start, ja Det hadde vært fint om dere kunne skrive både band og navn på låter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Naglfar - Horncrowned Majesty (Faktisk en knallbra låt!) Babygrinder - Kindergarden Corpse (edited version) Prostethic Cunt - Vomit Stuffed Rectum David Hasselhoff - Everybody Sunshine Det ENESTE bandet i verden som lager skummel/skremmende/ekkel musikk ER Babygrinder. http://babygrinder.metalhordes.com/ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Naglfar - Horncrowned Majesty (Faktisk en knallbra låt!)Babygrinder - Kindergarden Corpse (edited version) Prostethic Cunt - Vomit Stuffed Rectum David Hasselhoff - Everybody Sunshine Skal sjekke det ut.. men David Hasselhoff? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er ikke han skremmende og tr00 så vet sannelig ikke jeg. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Er ikke han skremmende og tr00 så vet sannelig ikke jeg. Vel, han er litt skremmende, ja, men det var ikke slikt jeg mente Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det ENESTE bandet i verden som lager skummel/skremmende/ekkel musikk ER Babygrinder. http://babygrinder.metalhordes.com/ Indeed, hadde eg hatt høytalere så skulle eg utsatt TG for litt babygrinder... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Det ENESTE bandet i verden som lager skummel/skremmende/ekkel musikk ER Babygrinder. http://babygrinder.metalhordes.com/ Indeed, hadde eg hatt høytalere så skulle eg utsatt TG for litt babygrinder... Jaaa! Lån høyttalere av noen og fortell meg hvordan det gikk! Eller send låta til noen andre og få dem til å spille det! Jeg har prøvd å få et par venner til å spille Haemoth Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Det meste black metal vil være skremmende for utenforstående, det skullle ikke vært problematisk å finne noe brutalt. Det er heller ikke den største utfordringen å bråke mest mulig. På en annen side, den eneste musikken som i den rette stemningen har manet fram ekte redsel, uhygge hos meg er The Work Which Tranforms God av Blut Aus Nord. Dessverre virker det som om de en gang nedlastbare låtene har druknet i et hav av pretensiøsitet på den nye websiden deres. Hør 'Axis' hvis du finner. Ellers er kanskje Weakling eller Leviathan gode kandidater. Endret 25. mars 2005 av Hybelkanin Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) ''Skummel'' Black metal; 1349 Abigor Abyssic Hate Ancient Behexen Belphegor Clandestine Blaze Disiplin Leviathan Nargaroth Nasheim Nocturnal Mortum Vital Remains De fleste av de bandene gir lytteren ett slag i trynet ett par ganger. ''Skremmende'' Death metal; Behemoth Blood Red Throne Bloodbath Cadaver Cannibal Corpse Crystopsy Deicide Iniquity Morbid Angel Nile Possessed (Seven Churches albumet.) Quo Vadis Vader Vehemence Zyklon Last ned (Les: KJØP) Blood Red Throne - Altered Genesis. Den gir deg en fin en på tygga. Jeg har mye rart i cd-samlinga. Endret 25. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 *snip* Joda, jeg kan være enig i at mye av dette kan virke skummelt eller skremmende på mange, men det kan allikevel ikke måle seg med Haemoth. Jeg skal sjekke ut Altered Genesis Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 *snip* Joda, jeg kan være enig i at mye av dette kan virke skummelt eller skremmende på mange, men det kan allikevel ikke måle seg med Haemoth. Jeg skal sjekke ut Altered Genesis Haemoth er grelt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mogwai - Like Herod den satte en liten støkk i meg, første gangen jeg hørte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 secret service - darkness Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Emperor - Thorns on My Grave er en jævlig hard låt. (Det er også en genialt bra låt.) *Vurdere å spille for TG* (Hva sier dere, dere som er her?) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 SPILL!!!..... er vel for seint nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå