Skagen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei. Lurte på om noen vet om det er mulig og evt hvordan man tar av viften på Zalman 7000B-Cu. Skal støvsuge ribben litt, men gidder ikke begynne å demontere kjøleblokk fra HK for å komme til. Må jo begynne med ny kjølepasta og det hele om jeg må demontere. (Jupp, lat er jeg) Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hvorfor ikke bare kjøpe en boks med trykkluft. fungerer som bare f***.. får bort alt av støv å dritt å lort inni pc'en Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 De to skruene som fester ehel vifte stellet er midt på under den bøyle greia, lykke til å komme til under der med skrtrekker. Om du får den av kan det jo være lurt å snu skruene som fester viften til bøyla slik så det blir lettere neste gang. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ugh, tror jeg bare kjører trykkluft da. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå