Rikky Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ville klipt de helt ned. Tja, så lenge de ikke er borti hverandre lar jeg reir være reir. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hvorfor ikke gjøre det så enkelt som å lodde den ide4 kontakten? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 tror han gjorde det på best mulig måte. Ta deg 1 minutt til å klipp bort resten, er du uheldig og driver nedi der og kommer borti pinnene og kortslutter de så angrer du sikkert siden. Er det ikke den viften som er større enn 120 mm, min bror han en slik, den på 120 passet ikke i 120 mm sporene fordi den var for stor. Du hadde kanskje sluppet jobben hvis du hadde en som var 120 mm. Men så er den der litt mer stille på høyere hastiget enn plastversjonene da. Men nå passer det, og løsningen var ikke dum. Bare husk støvfilter på vifta, under komponenter er alltid ett trykt sted for hybelkaninen å gjemme seg (helt til Rikky satt en støvsuger PC der i stedet ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Det stemmer at den er litt større enn en standard 120 mm (den passer f.eks ikke på en Thermalright XP120 sånn helt uten videre), men det er ikke snakk om så mye. Jeg målte nettopp, og forskjellen mellom denne og en Titan 120 mm plastvifte var 1,5 mm. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 tror han gjorde det på best mulig måte. Ta deg 1 minutt til å klipp bort resten, er du uheldig og driver nedi der og kommer borti pinnene og kortslutter de så angrer du sikkert siden. Hvis han slår av den ide kanalen i bios burde det vel ikke være noe problem med kortslutning ( tror jeg ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå