Delta Laks Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 hva er det beste opprativsystem Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 *sigh* Hva er det best sko merke? Hva er det beste klesmerke? Hva er det beste bilmerke? Hva er det beste digitalkamera merke? svarene er like mange som det er brukere...det finnes ikke ET OS som er best for alle oppgaver. Fortell oss dine behov, hardware og ønsker..så kan vi gi deg råd.... AKIRA Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 17:36, Delta Laks skrev:hva er det beste opprativsystem Jeg synes Windows XP Pro er det beste, enkleste og kjekkeste :smile:. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hvis du ikke vil ha problemer, ikke vil spille spill, vil surfe raskt og ha bra effekter på datan, gå for winxp Hvis du vil spille all verdens spill, rask oppstart, masse problemer, dårlig internett. Gå for win 98 Lenke til kommentar
thorel Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 17:47, King_mephisto skrev:Hvis du ikke vil ha problemer, ikke vil spille spill, vil surfe raskt og ha bra effekter på datan, gå for winxpHvis du vil spille all verdens spill, rask oppstart, masse problemer, dårlig internett. Gå for win 98 *sukk* Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 hva med å bare lukke denne tråden.. spørsmålet er altfor lite spesifikt og det vil aldri komme noe nyttig ut av dette. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 17:47, King_mephisto skrev:Hvis du ikke vil ha problemer, ikke vil spille spill, vil surfe raskt og ha bra effekter på datan, gå for winxpHvis du vil spille all verdens spill, rask oppstart, masse problemer, dårlig internett. Gå for win 98 xp er like bra å spille spill på som 98, kanskje bedre. (bortsett fra at det ikke støtter gamle spill) PS. med 256mb Ram eller mer. jeg merker ingen forskjell på å surfe i xp eller 98. jeg får raskere oppstart i xp enn i 98. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-06-30 18:14 ] Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 18:01, mad_arab skrev:hva med å bare lukke denne tråden.. spørsmålet er altfor lite spesifikt og det vil aldri komme noe nyttig ut av dette. Men det er jo heller ingen god grund for å stenge denne tråden heller, jeg synes den er grei nok jeg. Folk kommer jo med forslag om hvorfor de liker det OS't osv.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg spiller mye gamle dosspill for tiden, så det beste OS'et akkurat nå er MS-DOS 6.22 :smile: Ellers bruker jeg vanligvis WindowsXP og er fornøyd med det Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 18:13, Cursed skrev:jeg får raskere oppstart i xp enn i 98. Men mye trægere til å avslutte :razz:. Jeg synes også XP er bedre til spill og internett er XP mye mere oversiktlig og enklere. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 ganske trist at alle glemmer windows 2000 Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 18:20, hasuwest skrev:Men mye trægere til å avslutte :razz:. jojo :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: xp er like bra å spille spill på som 98, kanskje bedre. (bortsett fra at det ikke støtter gamle spill)PS. med 256mb Ram eller mer. Ganske stor den bortsetten da, gamle spill og emuer blir dårlig på winxp, det er kjipt. Ingen som vet om en dos-emulator eller noe da, som kunne fikse det? AtW Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 det med gamle spill. legg snarvei til spillet på skrivebordet, Trykk inn på properties på snarveien. der kan du velge om den skal fungere som w98. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 *sukk* enda en "hva er det beste xxxxxxxx?" tråd. Når skal dette slutte? Og hvor er moderatorene? Vil faktisk gå så langt som å hevde at denne tråden er feilpostet (burde vært postet under "generell diskusjon"). _____________________ Hvilket er best, hehehe Skal ikke uttale meg her (selv om linux ruler) fordi at jeg ikke vil gjøre denne posten mer useriøs enn den allerede er. Hvorfor ikke: -Hvilken bil er best? -Hvilken dame er penest? -Hvilken butikkjede er best? -er AMD bedre enn Intel? (Ja) -Hvorfor hater folk Microsoft? -Hvorfor liker folk P2P tjenester? osv. osv. osv. (og hvorfor ikke: -Er A gjengen bedre enn B gjengen?) Slike poster som dette er med på å gjøre dette forumet så usæriøst, at folk slutter å se innom her. Dette på sin side fører til at folk ikke får hjelp. Det kan også skje direkte ved at disse useriøse postene opptar så mye plass at de som faktisk trenger hjelp kommer så langt ned på lista at de ikke blir lagt merke til. Does anyone rest their case? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Hvis du vil spille all verdens spill, rask oppstart, masse problemer, dårlig internett. Gå for win 98 Hvis du vil spille spill, ultrakjapp oppstart, lite problemer, dårlig internett. Gå for Gamecube (jeg aner ikke hva Nintendo kaller det embeddede oset) (Det var egentelig ikke meningen å bidre til denne fantastisk teite tråden, men jeg måtte bare ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Win xp eller win 2000 Kjetil Lenke til kommentar
Howie Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hva?! Ikke en eneste geek som har sagt Linux enda? eh....ooops :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå