Gå til innhold

opprativsystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sigh*

Hva er det best sko merke?

Hva er det beste klesmerke?

Hva er det beste bilmerke?

Hva er det beste digitalkamera merke?

svarene er like mange som det er brukere...det finnes ikke ET OS som er best for alle oppgaver. Fortell oss dine behov, hardware og ønsker..så kan vi gi deg råd....

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 17:47, King_mephisto skrev:

Hvis du ikke vil ha problemer, ikke vil spille spill, vil surfe raskt og ha bra effekter på datan, gå for winxp

Hvis du vil spille all verdens spill, rask oppstart, masse problemer, dårlig internett. Gå for win 98

*sukk*

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 17:47, King_mephisto skrev:

Hvis du ikke vil ha problemer, ikke vil spille spill, vil surfe raskt og ha bra effekter på datan, gå for winxp

Hvis du vil spille all verdens spill, rask oppstart, masse problemer, dårlig internett. Gå for win 98

xp er like bra å spille spill på som 98, kanskje bedre. (bortsett fra at det ikke støtter gamle spill)

PS. med 256mb Ram eller mer.

jeg merker ingen forskjell på å surfe i xp eller 98.

jeg får raskere oppstart i xp enn i 98.

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-06-30 18:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 18:01, mad_arab skrev:

hva med å bare lukke denne tråden.. spørsmålet er altfor lite spesifikt og det vil aldri komme noe nyttig ut av dette.

Men det er jo heller ingen god grund for å stenge denne tråden heller, jeg synes den er grei nok jeg. Folk kommer jo med forslag om hvorfor de liker det OS't osv..

Lenke til kommentar

Quote:

xp er like bra å spille spill på som 98, kanskje bedre. (bortsett fra at det ikke støtter gamle spill)

PS. med 256mb Ram eller mer.

Ganske stor den bortsetten da, gamle spill og emuer blir dårlig på winxp, det er kjipt. Ingen som vet om en dos-emulator eller noe da, som kunne fikse det?

AtW

Lenke til kommentar

*sukk*

enda en "hva er det beste xxxxxxxx?" tråd.

Når skal dette slutte? Og hvor er moderatorene?

Vil faktisk gå så langt som å hevde at denne tråden er feilpostet (burde vært postet under "generell diskusjon").

Hvilket er best, hehehe :grin:

Skal ikke uttale meg her (selv om linux ruler) fordi at jeg ikke vil gjøre denne posten mer useriøs enn den allerede er.

Hvorfor ikke:

-Hvilken bil er best?

-Hvilken dame er penest?

-Hvilken butikkjede er best?

-er AMD bedre enn Intel? (Ja)

-Hvorfor hater folk Microsoft?

-Hvorfor liker folk P2P tjenester? osv. osv. osv.

(og hvorfor ikke: -Er A gjengen bedre enn B gjengen?)

Slike poster som dette er med på å gjøre dette forumet så usæriøst, at folk slutter å se innom her. Dette på sin side fører til at folk ikke får hjelp.

Det kan også skje direkte ved at disse useriøse postene opptar så mye plass at de som faktisk trenger hjelp kommer så langt ned på lista at de ikke blir lagt merke til.

:grin: Does anyone rest their case? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Hvis du vil spille spill, ultrakjapp oppstart, lite problemer,

dårlig internett. Gå for Gamecube (jeg aner ikke hva Nintendo kaller det embeddede oset)

(Det var egentelig ikke meningen å bidre til denne fantastisk

teite tråden, men jeg måtte bare )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...