skjelsba Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har alltid trodd at k508i var en sonyericssonmodell som var bundlet med en eller annen operatør og derfor ikke ville komme til norge, men da jeg var innom på sonyericsson.no i dag så jeg at den stod listet opp i modelllisten deres: Hva er forskjellen (om noen) mellom k500i og k508i? Er k508i lansert i norge bare for at elkjøp og lefdal skal kunne selge den uten at folk kan benytte prisgarantien deres eller noe sånt? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er ikke noen forskjeller innvendig,, kun utvendig.. Det er designet som er foskjellen, det er det elkjøp og lefdal skal prøve å selge på. PS: Før var dette en mobil som var brandet til teleselskapet "T-Mobile" Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Da vi har en veldig lignende tråd, om nøyaktig samme tema, i Rykter og Nykomlinger stenger jeg denne. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 *Lure inn en liten link til tråden da den ikke har verdens mest logiske navn* http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=390920 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg