Crazy_Viking Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Her kan du poste ip adresser til spill m.m på tg... Jeg leter blant annet etter en cs source server... noen som vet om en? Crazy----------> rad 28 sete 12 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Crazy----------> rad 28 sete 12 Vil du at vi skal komme å se på deg eller ? Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Crazy----------> rad 28 sete 12 Vil du at vi skal komme å se på deg eller ? HAHAHAHA, gjør som du vil men kan du svare på spm mitt eller? Endret 25. mars 2005 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvis du tenker på servere over LAN, så er det vel ingen servere som står oppe hele tiden...? Er vel bare servere som blir host'a innimellom, med litt forskjellig IP'r...? Mulig jeg tar feil eller har misforstått litt her da men.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvis du skal ha en liste over serverne så er det vel bare å gå på LAN på Steam!? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 LAN vil bare vise de som sitter på samme switch som deg selv. TG-nettet er segmentert opp i mange små LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå