Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor blir det av resten av artiklene egentlig? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor blir det av resten av artiklene egentlig? Grunnet et uforutsett behov for å sove på TG rakk jeg ikke å skrive noe i natt, og jeg har stresset rundt som et uvær i hele dag, så derfor blir det en litt større sak i kveld håper jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ok. Forøvrig meget gode artikler Magnus. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ingen TG rapport i går og så langt ikke noe idag... tenk på oss stakkarer som sitter hjemme med abstinens og begynner å gå tom for påskegodt Eller som Bon Jovi sa det; Gonne live while I'm alive, I sleep when I'm dead Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Magnus, kan du få med noe om HW-rekka i den neste artikkelen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Grunnet et uforutsett behov for å sove på TG rakk jeg ikke å skrive noe i natt Skuffende. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 To dager uten oppdatering dra TG, må være historiens dårligste oppfølging fra HW Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 To dager uten oppdatering dra TG, må være historiens dårligste oppfølging fra HW Jeg er enig, men Magnus kan ikke få skylden for dette. At han trenger søvn er helt naturlig! Alt annet ville virket meningsløst. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det legges ikke skjul på at det foregår en god del piratkopiering på TG. Dette er en ganske tullete komentar å ha med. De nevnte aldri noe om piratkopiering, og at det er en dc-hub betyr ikke at det er piratkopiering der (i teorien). Dette kommer bare til å sette tg i et negativt lys. Det er vel en ganske offentlig 'hemmelighet' at ting flyter relativt fritt på store samlinger som TG. Ser ikke noe feil i at man kaller en spade for en spade - det piratkopieres i ekstreme mengder. Var på en liten familiebesøksrunde tidligere i påsken og fant ut at en av fetterne mine var på TG. Ringte ham på fredag og han var helt i ekstase; han var allerede godt igang (etter knallhard sortering siden det var 'så mye å velge mellom') med å fylle sin 250GB-disk nummer to med filmer og spill... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ser gøy ut! skulle ønske eg var der samme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå