3dRacer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er det mulig? Jeg har 1 workstation fra før, skal skaffe meg en renderslave. Da vil jeg at den skal være i samme kabinett. Har vannkjøling fra før som jeg også vil benytte på den nye maskinen... Budsjettet er på 3500 kr,- Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Såklart det er mulig, må bare tilpasse kabinettet ditt...dvs. du må ha 2 PSU'er og plass til alt..! Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Oki, takker for svar. Har tenkt å bruke en Server Cube kabinett. Må vel skaffe meg en ekstra hovedkortplate eller lage en selv? Det kommer til å være 4 prosessorer i det kabinett så jeg tror at det holder ikke bare med vannkjøling av prosessorene... edit: Ser at det kabinettet er utsolgt, er det noen andre som vet hvor jeg kan skaffe meg en lignende kabinett?? Endret 28. mars 2005 av 3dRacer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ikke i Norge, men det er bare å smøre seg litt med tålmodighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå