arthur_mukk Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Siemens S65 light Hvem sa at alle mobiltelefoner som kommer må være mer avanserte enn forgjengeren? Siemens har nå lansert SP65, en forenklet versjon av S65. Les artikkelen her Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Og hvem sa at S65 var forgjengeren til SP65? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Når jeg leser artikkelen så får jeg følgende inntrykk: At SP65 er en S65 strippet for funksjoner. Men ærlig talt: Dette er da ikke tilfellet? Tror ikke det bare er meg som kan misforstå den slik, formuleringen leder jo leseren den veien. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vel.. S65 har mye unødvendig for businessfolk, så Sp65 var vel på sin plass Men de kunne vel ha sluppet den først? Det ville ha skapt litt mer blest og etterspørsel etter S65 tror jeg Det er vel omtrent som forskjellen på 3510 og 3510i bare litt større Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvordan blir prisen på S65? Om prisen er god , f.eks 500 kroner billigere enn S65 er så hadde det vært en veldig aktuell mobil for meg Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du mener SP65? Hippie-Erlend: var vel litt viktig for Siemens å bli den første på markedet med MP-kamera. o2 X3 med MP-kamera ble sluppet bare en uke senere... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan blir prisen på S65? Om prisen er god , f.eks 500 kroner billigere enn S65 er så hadde det vært en veldig aktuell mobil for meg Samme her. Savner litt vanlige taster igjen, men det skal litt mer til før jeg legger Sx1 til side. Molna: Vet du hva prisen vil bli? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg ville heller sagt at SP65 er "forgjengeren". Det hender jo at mellomled i serier kommer litt senere enn de mest avanserte i serien. Sew på serien 2100-2600-3100. 2600 kom jo et år seinere, men havner i midten. Fullt mulig det. Fint også, for de som liker designet på S65, men vil ha en billigere og mindre avansert utgave. Dog, de kunne klint på et kamera. VGA eller QIF, bedre med kamera enn intet kamera. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dog, de kunne klint på et kamera. VGA eller QIF, bedre med kamera enn intet kamera. Du har ikke helt fattet poenget De lager mobilen uten kamera fordi mange firmaer har en policy som _ikke_ godtar kamera-mobiler på arbeidsplassen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dog, de kunne klint på et kamera. VGA eller QIF, bedre med kamera enn intet kamera. Du har ikke helt fattet poenget De lager mobilen uten kamera fordi mange firmaer har en policy som _ikke_ godtar kamera-mobiler på arbeidsplassen. Aaaaaaah, stemmer det... Det tenkte jeg ikke på Da er det jo også fint å lage et alternativ til sånne jobbtelefoner. Kanskje andre produsenter også skulle tenke på det? Slik utviklingen går nå blir jo alle modeller uten kamera gitt en 128x128skjerm og et ganske firkanta disign. Hvor mange mobiltelefoner har høyere oppløsning på skjermen enn 128x128 og er uten kamera? SP65, noen LGfoner.... tja, ikke mange det... "Ja til større skjermer på kameraløse modeller i den tredje verden" Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi har jo f.eks. 9300, som er veldig bra at ikke har kamera synes jeg. Siemens SK65 er et annet eksempel. Og nokia 6021 (dog 128x128) som også sikter mot markeder som ikke trenger kamera. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vi har jo f.eks. 9300, som er veldig bra at ikke har kamera synes jeg.Siemens SK65 er et annet eksempel. Og nokia 6021 (dog 128x128) som også sikter mot markeder som ikke trenger kamera. Har ikke 9300 kamera? Jøss, den var ny. Regna med det, jeg... Ikke mange av kommunikatorene som har det i grunn. Sk65 også, ja... Synes det er litt dårlig at de nye billigmodellene ikke har 128x160skjerm, eller hvertfall litt fysisk større 128x128skjermer. De som skal ha en billig mobil og ikke trenger kamera, er ofte de som også vil ha en stor og fin skjerm. SÅnn som middelaldrende damer f.eks. Derfor er jo modeller som SP65 geniale til sånne folk... Glem det jeg sa om kamera Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 N-Gage (QD) har heller ikke kamera, men er ikke akkurat så veldig rettet mot business. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 vet dette er en litt gammel nyhet, men lurte på om denne hadde funnet veien til norge? finner den ikke i prisguiden eller i norsk google søk... hvis ikke hvordan er det å kjøpe en sån mobil fra utlandet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hvis ikke hvordan er det å kjøpe en sån mobil fra utlandet? Er bare å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg