Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

Hva med teksting på hjemme siden dere hvor dere påstår at dere er Visiononline er verdens største TV-formidler, og miss visende bilder av serier (tadt opp tidligere i tråden). Og gir dere ut for og vere brukrer på forum som har prøvd dette, hvordan du si at dere ikke lyger!!!!???

Er forsten sendt in mail til dette og med link til denne tråden til forbrukerombudet, håper dem stenger dere.

Dette må være den dummeste posten jeg har lest noen gang.

Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Scandinavian Intertrade tilbyr profesjonelle websider for små og mellomstore bedrifter.Våre websider programmeres i #C .NET og ASP/PHP.

 

Scandinavian Intertrade er sertifisert Microsoft .NET Partner med stor kompetanse innen området.

 

Om du trenger en presentasjon av bedriften din, nettbutikk/nettauksjon/produktpresentasjon så kan vi gjøre jobben for deg.

 

Ta kontakt med [email protected] dersom det høres interessant ut.

 

toppselger.no"

 

http://vision.toppselger.no/

 

 

:thumbup::p:thumbup:

 

:!: :!: :!:

 

 

Men tilbake til sak... Du klarer ikke å fremstå seriøs, kjetil, ihvertfall ikke i mine øyne.

Du angriper hver person her med usakligheter uten egentlig å gjøre et forsøk på å forsvare "firmaet" ditt. Nå skal jeg ikke dømme dette toppselger forumet, men på meg virker det som det er en gjeng med folk som prøver å lære hvordan bli en t5pc/WGI gründer.

Dette prosjektet kan ikke reddes, kanskje klarer dere å utnytte et par stakkarer, men om jeg var deg ville jeg byttet navn på hele prosjektet og startet på nytt...

 

"og vi har daglig flere hundre henvendelser fra nye TV-kanaler som ønsker å være med i vårt verdensomspendende nettverk av kanaler."

 

Dette er jo blank løgn... Gi opp sier jeg bare...

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Først litt off-topic. Jeg klarer ikke å la være å kommentere norsken til Fuel :thumbdown: Er nok enig med Visiontech her, det er ikke så lett å ta deg alvorlig når du ikke klarer å legge fram menigen din på en noenlunde korrekt og forståelig måte. Så tilbake til topic.

Noe av utgangspunktet for den tråden var vel hvordan denne forferdelige nettsiden fronter produktet deres, og en lisensavtale som f. eks. nevner:

Crude Oil Inc kan dersom virksomheten finner det for godt selge komplett kundeliste bestående av navn, adresse, telefonnummer og e-post til en tredjepart for bruk ved markedsføring, kundeundersøkelse eller i statistikkvirksomhet

Videre forklarer du her i forumet at nettsiden ble lagd i fylla osv.

Du kan vel ikke mene at dette virker veldig seriøst? Greit at dere skal komme med en nye nettside og at det ovenfor kanskje ikke skulle vært skrevet sånn, men maken til et forferdelig førsteinntrykk skal man lete lenge etter.

 

Forretningsideen deres er jo for så vidt spennende, men har mine tvil at dere kommer til å bli rike på det her, og tviler sterkt på at dere gjøre det her for å ha en hobby. Det finnes f. eks. flere nettsider hvor man kan se mange av de samme kanalene som dere «tilbyr» vha. to små klikk, så nytten til programmet er kanskje ikke enorm. Videre har jeg liten, hvis ikke null interesse av å se nyheter og andre program på arabisk, russisk, spansk osv. osv. For få av disse kanalene er jo engelskspråkelige, og de få som er det er jo noen virkelige varp! Jada...

Lurer litt på hvilke båndbredde dere «tilbyr» disse kanalene i, for mange av de jeg sjekket, kan bare streames rundt 200 - 300k, og det er vel noe man kan kalle lite tilfredsstillende for web-TV.

Mye annet jeg kunne dratt fram mer, men nok om det, dere får ha lykke til med det «visjonære prosjektet» deres, tror dere trenger det.

Lenke til kommentar

Dette var god underholdning på søndagsnatten. Likte særlig denne delen:

Mange av oss som jobber med VisionOnline har brukt internettportaler og andre måter å se på TV på tidligere, og fant vel rett og slett ut at det som fantes var alt for dårlig.
Men for vår del så er vi tre personer som jobber med VisionOnline
:roll:

Det at brudd på markedsføringsloven avfeies med kommentarer som "synes du ikke det var et glimrende salgstriks da?" og "det så så fint ut på trykk etter en halv kasse pils" sier vel egentlig det meste om seriøsiteten man kan forvente fra dette prosjektet.

 

Det som imidlertid overrasker meg, er at dette sammensoriumet av MLM-gründere, profil-fakere og programmerere stadig får lov til å fortsette promoteringen/forsvaret av produktet sitt på forumet.

 

Den nåværende talsmannen for produktet, "VisionTech", har jo også stått for brudd på retningslinjene for forumet, da først og fremst:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone.
#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe.
Dette må være den dummeste posten jeg har lest noen gang.

Hvor gammel er du egentlig?

Det at han er direkte knyttet til firmaet en eller to andre kollegaer prøvde å snikreklamere for, burde vel være grunn nok i seg selv for inhabilitet i denne tråden.

Regner med du prøvde å skrive:

 

Kan ikke forstå hvordan det at dere skal få opp nye web-sider har noe å gjøre med denne saken, dere har løyet for oss før og kan like godt gjøre det igjen. Dere budre vært bannlyst fra forumet!

Og forresten, regner med at du prøvde å skrive:

 

"Kan ikke forstå hvordan det at dere skal få opp nye web-sider har noe å gjøre med denne saken, dere har løyet for oss før og kan like godt gjøre det igjen. Dere burde vært bannlyst fra forumet!" :p

Lenke til kommentar

Synes denne gjengen her får unødvendig mye pepper. Slik jeg ser det, dreier dette seg om et produkt som er under utvikling, og idéen er bare "luftet" litt på en nettside, for å sjekke om det i det hele tatt er noe interesse. Uheldigvis er dette snappet opp av medlemmer av hw.no som benytter anledningen til å slenge så mye dritt som mulig fordi prosjektet inntill videre er ganske "jalla".

 

Dersom de påstår at nye nettsider kommer, og ny versjon av programmet kommer, så kan da folk vente med å whine og slenge dritt inntil firmaet lanserer det ferdige produktet. :roll:

 

Selv om det rent forretningsmessige er dårlig, og det kan virke som det er 10-åringer som står bak, trenger ikke det nødvendigvis bety at produktet er dårlig.

 

Stå på VisionTech, men tror dere gjør lurt i å sjekke opp det juridiske, samt legger dere over på en litt mer seriøs profil enn det dere har nå... Snikreklame og slike ting er selvsagt helt uakseptabelt. Tror faktisk dere også gjør lurt i å trekke dere ut fra diskusjonen, slik at denne tråden legges død.. :whistle:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg har nevnt tidligere at jeg synes dette virker bullshit, men jeg har veldig tro på dette hvis det kommer med mer proffe nettsider. jeg har jo ikke prøvd hva de har og tilby, og har vel ikke grunn nok til å si noe negativt om det. vi får bare vente og se hva som skjer. Web-TV er en veldig god tanke, og både håper og regner med det vil slå an.

 

greit nok 1000 kannaler høres veldig fint ut, men er det kannaler vi nordmen får bruk for? er det snakk om tv2 og kannaler som er populære? eller kannaler som sendes via studenthybelen i tromsø. :D

 

Bedre med 10 gode kannaler enn 1000 dårlige, hadde vært veldig greit å få vite hvilke kannaler det er snakk om.

 

Prisen er jo også grei hvis det er snakk om gode linjer, så det ikke lagger, og hvis det er kannaler som er brukbare.

 

Uansett, lykke til videre :p

Lenke til kommentar

Nei, for denne Kjetil har bare 41 kanaler, ikke 1100 :p

Jeg kan godt sitte hjemme og se på TV, jeg har 41 kanaler å velge mellom (...)

Hehe, leste det jeg ja... Men må huske på at dette er i 2001, så dette skulle stemme ganske bra overens med reklame greia..

år 2001, 41 kanaler>>>2005, 1100 kanaler>>>> i år 2009 har han ca 30000 kanaler...

Men vi må ta hensyn til alle de hundrevis av nye kanalene som kommer hver dag... Ja, da er det vel minimum over 30000 kanaler til neste år...

Lenke til kommentar

annista tror jeg man ikke hører noe fra på en LANG TID.. :tease:

 

men over til topic, personlig så syns jeg at det blir feil, og bedriften tjener ikke mye på måten den markedsfører seg her, og et par brukere har kanskje gått litt langt på sine innlegg.. Men en slik idè er jo faktisk god, men pr dags dato så er det nok umulig å få til.

 

Tror nok flere firmaer som dette vil dukke opp innen en 2-3 år..

Lenke til kommentar

Jeg synes nå VisionTech skal roe seg ned litt nå. Å mene at andres poster er "dumme" bare fordi de stiller spørsmålstegn ved en, også etter min mening, litt tvilsom bedrift, er ikke bare frekt men skaper også dårlig stemning på forumet. Hvorfor tvilsom? Dere sier at dere kan komme til å selge lister med e-postadresser, kundenummer og så videre. Nå er det slik at kunden må først samtykke i at dere deler han eller hennes kontaktopplysninger før dere gjør noe sånt. Ellers kan dere bli anmeldt og få ganske saftige bøter. At dere er stasjonert i utlandet virker også tvilsomt. Ja, du har forklart hvorfor, men det gjør meg ikke akkurat positivt innstillt.

 

Uansett, denne posten skriver jeg for å be deg holde en litt mer seriøs og høflig tone. Du må forstå at dette virker useriøst og "skummelt" på mange av dagens oppegående personer da det er mye svindel på nettet. Andre firma som representerer seg selv her på forumet klarer å fremstå seriøse selv om de får litt kritikk og dårlige signaler fra andre brukere.

 

EDIT : Ser først nå at VisionTech allerede har fått advarsel og 7 dagers ferie. Om han derfor ikke lar høre fra seg på noen dager, så er det grunnen, og ikke at han ikke har noe å forsvare seg med.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt når programvaren er fri for barnesykdommer betaler jeg gladlig kr 300,- for en oppdatert database av alle mulige web tv og radiokanaler.

 

Eller så høres mange av de innlegg ut som om de kommer fra premensttrielle, tennåringer i værste trassalderen.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Dette blir berre litt for mykje samensurium av forskjellige ting til at det er mogeleg å slå vekk tanken om at når det er nok kunder så blir tingen stengt ned og adresselistene solgt. For då vil vedlikeholdskostnadene blir større enn inntjeninga.

 

1) Firmastruktur.

2) Kontaktnr står faktisk på eit anna firma (guess who)

3) Selgaren har tydeleg interesse av å slege adresseliser (ref tidlegare poster som linker til toppselger.no)

4) Markedsføringstriksa er like drøye som dei værste postordrekatalogfirmaene.

Lenke til kommentar
EDIT : Ser først nå at VisionTech allerede har fått advarsel og 7 dagers ferie. Om han derfor ikke lar høre fra seg på noen dager, så er det grunnen, og ikke at han ikke har noe å forsvare seg med.

Kan du gjengi grunnen som er gitt til ferien?

 

Hadde vært greit å vite hva han fikk ferie for.

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Greit nok at produktet er litt bobbob, og at fremtoningen til firmaet er nogelunde dårlig, men det hjelper lite på at alle idiotene vi har på forumet skal fylle tråden med sine kvasirelevante kommentarer.

 

Enten skriv noget fornuftig (på et skriftspråk, dvs bokmål eller nynorsk) eller finn dere en ny hobby.

 

-thomas

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...