Gå til innhold

Rapporter om dine/andres rampestreker/tabber@TG!

TSP

Anbefalte innlegg

Hehe, husker en fyr som gikk rundt i sokker, også planta han dem rett under meg for meg å lukte på :p

FYI, det gikk bra, er vant til å tryne etter år med blading, skating og masse sånt dritt foreldre ikke er glad for. Og når jeg tryner, så liker jeg å reise opp selv, så jeg vet at jeg klarer å gå tilbake, ellers takk for hjelpen :D

Morro var det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en gaffa-teip som lukter fjøs. Hvis noen vil ha den kan de få den for 20 kroner. Mye morro med en sånn :p

En idè til dere punks: Baberskum i hånda på en som sover, og så finner du noe å kile han i ansiktet med.

Nå nettopp tumla det 2 sammenteipa jenter forbi her.. :p

Lenke til kommentar

er noen år siden jeg var sist (tg1900), men vi hadde det morsomt med en kompis. vi teipa han fast i en stol og plasserte han der folk bruker å gå (sånn på sida radene)....han måtte sitte der en god stund før vi slapp han løs! fy faen så sur han ble! :!: :!: :!:

Endret av amarios
Lenke til kommentar

HAHAHAHAH!! Jeg ble akkurat eid!

En kamerat av en kamerat av meg, som jeg har spilt en del med på TG i år, satt med en eller anna jente jeg ikke kjenner og kjedet seg. Så fant de ut at de skulle kødde med meg. Hun var på DC++/oDC og sendte meg en mld, og begynte å flørte med meg... Visse ting hun sa ga meg en anelse om at en av vennene til nabokameraten min sto bak, men jeg var langt ifra sikker... Så skulle jeg komme og møte henne, og da satt hun der sammen med en kamerat av nabokameraten min.

Pwnd!!1!oneone

Men jeg var halveis forberedt, så det gjorde ikke noe. Var bare artig. Vi lo godt av det alle tre.

EDIT: Skal jeg legge ut samtalen???

Zyfex sier: Vær så snill, si ja. Noe så sinnsykt artig har jeg ikke lest på lenge.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Ja, legg ut! :D

Bare gjetter, men det har nok med at enkelte eldre datasystemer hadde årstall på kun to tall, slik at år 00 kunne vært både 1900 og 2000. Dette ble fryktet av mange, ettersom det kunne skape mye trøbbel.

Lenke til kommentar

I går så jeg en tulling som av en eller annen grunn hadde laget en "hjelm" av gaffateip på hodet sitt. Altså klistret gaffateipen i håret. Etter de hadde ledd fra seg, prøvde han å dra av dette hodeplagget, og så mer og mer fortvilet ut. Men gadd ikke se på mer, og stakk.

"Survival of the fittest"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...