FpsStu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hehe, husker en fyr som gikk rundt i sokker, også planta han dem rett under meg for meg å lukte på FYI, det gikk bra, er vant til å tryne etter år med blading, skating og masse sånt dritt foreldre ikke er glad for. Og når jeg tryner, så liker jeg å reise opp selv, så jeg vet at jeg klarer å gå tilbake, ellers takk for hjelpen Morro var det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg klarte nettopp å helle en halv Mountain dew-boks på meg, innenfor den fine HW.no T-skjorten. Nå er jeg både våt og klissete. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Min rampestrek blir å prøve å gi en sang som jeg har sunget til folk med stor anlegg som kan plage hele salen. Det er bare de som har hørt sangen som vet hvor ille denne rampestreken egentlig er. Sangen ligger her: http://home.no.net/svaking/tg/CFD_Sings_-_...Barbie_Girl.mp3 du har en stor sangkarriere foran deg! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Strømmen gikk uventet. De sa rekke 44-60 eller noe , så tokk de 33, Ikke helt stø på hoderegning de folka. ellers lite spennende på rekke 33. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 dewden rett bak meg gjorde en tabbe da han ba meg om å holde en pizza-eske med en halv pizza i, og han ba meg om å IKKE spise.. selvsagt stakk jeg av med et stykke, og han merket det ikke engang.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 var en dude i natt full av sølvteip som kom hoppende rundt. crew'et måtte ta av teipen fordi vennene hans bokstavligttalt ROLF'et. Ring Ring Ring banana phone Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har en gaffa-teip som lukter fjøs. Hvis noen vil ha den kan de få den for 20 kroner. Mye morro med en sånn En idè til dere punks: Baberskum i hånda på en som sover, og så finner du noe å kile han i ansiktet med. Nå nettopp tumla det 2 sammenteipa jenter forbi her.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Haha. Han duden som hoppet rundt med gaffa over heile seg, jævlig stilige hopp på han Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var en som fiksa noe dritt på pc'en til en jeg kjenner sånn at skjermen flasha rosa og svart med skriften "I am gay!". Lenke til kommentar
amarios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) er noen år siden jeg var sist (tg1900), men vi hadde det morsomt med en kompis. vi teipa han fast i en stol og plasserte han der folk bruker å gå (sånn på sida radene)....han måtte sitte der en god stund før vi slapp han løs! fy faen så sur han ble! :!: :!: :!: Endret 27. mars 2005 av amarios Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) HAHAHAHAH!! Jeg ble akkurat eid! En kamerat av en kamerat av meg, som jeg har spilt en del med på TG i år, satt med en eller anna jente jeg ikke kjenner og kjedet seg. Så fant de ut at de skulle kødde med meg. Hun var på DC++/oDC og sendte meg en mld, og begynte å flørte med meg... Visse ting hun sa ga meg en anelse om at en av vennene til nabokameraten min sto bak, men jeg var langt ifra sikker... Så skulle jeg komme og møte henne, og da satt hun der sammen med en kamerat av nabokameraten min. Pwnd!!1!oneone Men jeg var halveis forberedt, så det gjorde ikke noe. Var bare artig. Vi lo godt av det alle tre. EDIT: Skal jeg legge ut samtalen??? Zyfex sier: Vær så snill, si ja. Noe så sinnsykt artig har jeg ikke lest på lenge. Endret 27. mars 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 tg1900 Du er gammel. TG for skrivemaskiner? Lenke til kommentar
piit Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 tg1900 Du er gammel. TG for skrivemaskiner? TG00 het TG1900. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 tg1900 Du er gammel. TG for skrivemaskiner? TG00 het TG1900. Åja , hvorfor det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, legg ut! Bare gjetter, men det har nok med at enkelte eldre datasystemer hadde årstall på kun to tall, slik at år 00 kunne vært både 1900 og 2000. Dette ble fryktet av mange, ettersom det kunne skape mye trøbbel. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 I går så jeg en tulling som av en eller annen grunn hadde laget en "hjelm" av gaffateip på hodet sitt. Altså klistret gaffateipen i håret. Etter de hadde ledd fra seg, prøvde han å dra av dette hodeplagget, og så mer og mer fortvilet ut. Men gadd ikke se på mer, og stakk. "Survival of the fittest" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Haha. Han duden som hoppet rundt med gaffa over heile seg, jævlig stilige hopp på han rad 52 var en kjedelig rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå