TSP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Topicen sier det meste. Skriv om andres tabber eller rampestreker eller dine egne på TG. Sleng gjerne med bilder og evt. videoopptak Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi så en gutt på rollerblades falle rett på ræv, han snublet over en tykk kabel og fikk slått pusten ut av seg. Det var heller morsomt. Ellers er det snakk om en gutt med en flaske gaffateipet til ryggen og flere som har sovnet på tastaturene sine og fått artige ansiktsmønster- Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ellers er det snakk om en gutt med en flaske gaffateipet til ryggen og flere som har sovnet på tastaturene sine og fått artige ansiktsmønster- Dataparty Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 En kamerat som sitter ved siden av meg driver å formaterer for 5. gang på TG (2005 altså).. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg klarte selv å koble meg til feil switch, og sitte uten internett i mange timer. Lurt, ikke sant? Ellers har rekken min opplevd ripet skjerm, ødelagt skjermkort, ledningproblemer, klæsj i trådløs mus-signaler, osv osv. Men det følger med, vettu. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ellers er det snakk om en gutt med en flaske gaffateipet til ryggen That would be me Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Min rampestrek blir å prøve å gi en sang som jeg har sunget til folk med stor anlegg som kan plage hele salen. Det er bare de som har hørt sangen som vet hvor ille denne rampestreken egentlig er. Sangen ligger her: http://home.no.net/svaking/tg/CFD_Sings_-_...Barbie_Girl.mp3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg orker ikke høre på sangen, men den kan umulig være verre enn den dritten de har spilt i hele dag. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg orker ikke høre på sangen, men den kan umulig være verre enn den dritten de har spilt i hele dag. Jeg tør å vedde på at den er verre enn alt det de har spilt i TG sin historie! Vi spilte den litt her på Rad33 og 32 for en god stund siden. La meg fortelle at det var visse mengder alkohol inne i bildet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg stemmer for CFD - Barbie Girl! *kosepålåten* Ehm, kristoffer, gikk du RUNDT med flasken? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som har prøvd å gjennopplive ARNE? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Min rampestrek blir å prøve å gi en sang som jeg har sunget til folk med stor anlegg som kan plage hele salen. Det er bare de som har hørt sangen som vet hvor ille denne rampestreken egentlig er. Sangen ligger her: http://home.no.net/svaking/tg/CFD_Sings_-_...Barbie_Girl.mp3 GO FOR IT!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som har prøvd å gjennopplive ARNE? Folk har gjort det ja... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Han som sitter ved siden av meg lå på rygger over 3 stoler her i går, og våknet opp med 2 post-it's på seg hvor det stod "Jeg liker muskuløse menn..." "og jeg skammer meg ikke!" Også gikk han en halv dag rundt med "Klapp meg på rumpa" på ryggen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Min rampestrek blir å prøve å gi en sang som jeg har sunget til folk med stor anlegg som kan plage hele salen. Det er bare de som har hørt sangen som vet hvor ille denne rampestreken egentlig er. Sangen ligger her: http://home.no.net/svaking/tg/CFD_Sings_-_...Barbie_Girl.mp3 *Hodepine* Ikke for å være frekk men du har ingen sangkarriere foran deg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 CFD; du burde bli med i Idol!! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi så en gutt på rollerblades falle rett på ræv, han snublet over en tykk kabel og fikk slått pusten ut av seg. Det var heller morsomt. Hey! Det var meg det. Trillet neddover og så på bannere så pluttselig kjente jeg et heftig rykk... Gjorde vondt som faen, og det værste av alt var at jeg baila uten å gjøre noe triks... Hadde jeg sett på, som deg. Hadde jeg Lol'a meg selv. *Vondt i hofta fortsatt* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Haha, off. Du husker meg kanskje, det var jeg som spurte om det gikk bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå