Ed Hunter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Veit ikkje om dette er postet om før, men snublet over denne guiden til korleis du bygger din egen XGA prosjektor til ca. 2000,-! Lurer på om nokon har fullført eit sånt prosjekt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg og sigen, her på forumet skal bygge en slik ihvertfall! Tror sigen har kjøpt inn litt av hvert. Personlig har jeg bare sett på LCD. Overhead er ikke noe stort problem iallfall! *TipseSigenOmTråden* Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Kjempebra! Kva med ein liten worklog på det? Du finner video av prosjektet her! *Venter i spenning* Endret 25. mars 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Ja, jeg har allerede kjøpt inn LCD-skjerm, den står på skolen over ferien, siden jeg hentet den dagen før ferien, og det er på skolen jeg skal lage den. Grunnene til at jeg skal lage den på skolen er mange nok; Praktisk, med tanke på at jeg kan få teste hvilken overhead av de som er på skolen som funker best (skal kjøpe av skolen, har allerede avtalt at jeg kan det) Bevise noe: Nesten ingen på skolen som tror på at jeg klarer det, lett å bevise at det funker da (live-show på en morgensamling? ) Tjene på det: Jeg har allerede sagt ifra om at jeg kan lage noen til skolen, så lenge jeg får litt igjen for det, og de betaler alle kostnader. Vet at de er på utkikk etter billige prosjektorer, og nå kan jeg vise dem kvaliteten som er mulig å oppnå, så de blir kanskje overbevist (har snakket med dem om dette også, de er interesert) Over til worklog: Ja, planen var å lage en worklog utav det, begynner etter påsken, så jeg skal ta med meg notatblokk og digitalkamera på skolen. Videoen har jeg allerede lastet ned, og jeg ser jo at de har klart det, så hvorfor ikke meg også? :bigsmile: Takk for tipset om tråden Glisevask Ed Hunter: Du trenger ikke vente lenge i spenning, skal som sagt begynne snart. EDIT: Kommer til å linke til workloggen min her når den har startet, og specs på skjermen kommer så snart jeg har skrevet de ned. (deilig skjerm, testet med en maskin på skolen ) Endret 25. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå