Balle Klorin Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det var en Splinter Cell del i forumet for en stund siden, men det var for lite aktivitet der. Så det ble tatt vekk ganske fort. ja jeg veit det.. Og likevel ville du ha det tilbake ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kunne med fordel lagt til en egen FM/CM kategori (begge i en kategori sammen med evt. andre manager spill) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Igjen, er det sånn at det blir ville tilstander på forumet om denne kategorien ikke kommer på plass? "De mest populære spillene" betyr ikke "kategorien for de spillene folk liker best/de mest spilte spillene", det betyr "de mest omdiskuterte spillene". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 det betyr "de mest omdiskuterte spillene... "...Her på forumet." *pirke pirke* Er enig i det du sier (for så vidt var det jo det jeg sa tidligere), det blir bare teit med alt for mange slike kategorier. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det var en Splinter Cell del i forumet for en stund siden, men det var for lite aktivitet der. Så det ble tatt vekk ganske fort. ja jeg veit det.. Og likevel ville du ha det tilbake ? nei jeg visste ikke det da...men fikk vite det... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg skjønner poenget ditt psilocybe. Og nå skjønner jeg hvertfall hvordan det hele fungerer med at noen spill får egen seksjon. Endret 25. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det var en Splinter Cell del i forumet for en stund siden, men det var for lite aktivitet der. Så det ble tatt vekk ganske fort. ja jeg veit det.. Og likevel ville du ha det tilbake ? Jeg vil ha det tilbake! Det er faktisk et godt spill selv om det "ikke har vært nok aktivitet rundt dette emnet" Kanskje det kommer mer neste 90 dager...? Bare tenk når Chaos Theory blir releaset! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Jeg vet da at det er de spillene som blir mest diskutert som får sitt eie forum! Og at store spill ikke får det sann uten videre. Men som flere har poengtert er det bare wow og cs som blir diskutert hyppig over tid! Så hva er vitsen med alle de andre spillene da? For de er klokkeklare eksempel på spill som er mye diskutert 2-3 uker etter det har kommet ut, for så å dø helt ut... Forskjellsbehandling av spill kaller vi det Hadde det ikke vært enklere å dele forumet opp i en pc, nintendo, xbox og playstation og en Wow og en cs -del? Det sier seg selv at onlinespillene varer lenger enn singelplayerspillene! Slik synest jeg spillforumet skal se ut: *Pc *Playstation *Xbox *Nintendo *Modifikasjoner *Klandiskusjon og rekruttering *Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no) *Diskutér artikler (Gamer.no) *LAN-parties *Onlinespill --> Wow, Cs, Battlefield o.l. Bare en ide..... Endret 26. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror kanskje at Guild Wars blir et spill med masse poster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå