Prebo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hei! Jeg reagerer litt på de spillene som får sitt ege forum, de såkalte ''mest omdiskuterte spillene''! Personlig mener jeg at noen spill ikke passer inn der i det hele tatt + spill som burde vært der mangler! Spesielt spillserier burde få sitt eie forum. Serier som MGS, Final Fantasy og Grand Turismo, er store spillserier med mange spill opp gjennom årene! Disse har per idag ikke sitt ege forum, mens spill som Far Cry, Halo har! Når folk legger frem tips til spill som burde få sitt eie forum, blir de møtt med komentarer som: "Dette at det er så mye diskutert er noe som er bare akkurat nå, fordi det har kommet ut et nytt spill"! Men er ikke Far Cry, Halo, Doom3 perfekte eksempler på slike spill? Men de har sitt eie forum fordi, noe som omfattende spillserier som Final Fantasy ikke har! Dette er noe jeg har stusset på i en tid. Noen som er enige/uenige i dette her? Hva må til for at ett spill skal få sitt eie forum... Mvh Preben Endret 25. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har sagt meg helt enig, men jeg har spurt angående Final Fantasy før, og fått avslag, så... Uansett, så er jeg ganske interessert i å vite hva som må til for at et spill skal få plass i den seksjonen... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hva med en poll Neida. Men jeg synest moderatorene burde gå over å se hvilke spill som er mye omdiskutert over tid. Og kanskje titte litt i ''De mest omdiskuterte spillene!'' -forumet og se over hva som hører hjemme der... Endret 25. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det forumet er for spill som det blir postet mye om (tror det er 30 + emner i måneden). Hvor stor spillene er ellers har ingen med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Går det bare ikke an å bestikke en admin med penger for at MGS serien blir plasert i "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene" Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvor stor spillene er ellers har ingen med saken å gjøre. Nei det har ingenting med kor "gode" "store" spillene er. Sjølv synest eg Halo kunne ha blitt bytta ut, der er det dabba skikkelig av. Og denne tråden skal vel vera i Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no) i think? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Går det bare ikke an å bestikke en admin med penger for at MGS serien blir plasert i "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene" Joda har gjort det sjølv. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Såvidt jeg forstår er Halo under vurdering angående utbytting. Er ikke det ikke stor nok aktivitet rundt spillene, så blir det ikke noe egen tråd. Det er helt greit, case closed. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Dei setter ikkje opp forum fordi du vil ha det, eller synest spillet er bra., De sette opp forum ettersom hvilke spill som er mest diskutert på gamer.no. Farcry har mykkje meir tråder en final fantasy. Endret 25. mars 2005 av aleksanderrr Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Enig der... Mange av de "mest om diskuterte spill" er litt slappe... Synes det er MANGE andre spill som fortjener dette! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvilke spill er det egentlig som er såpass omdiskutert at "Diskuter spill og tilbehør"-kategoriene flommer over med tråder? Jeg kunne ha forstått det hvis WoW ikke hadde sin egen kategori, for der kommer det skrekkelig mange nye tråder. Ellers ser jeg ikke noen spill som "tar helt av". Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Se på Doom og Halo. Det kommer nesten aldri noen nye tråder! Den "lille" MGS tråden begynne å ta av, så hva men å lage en egen del til den serien på "De mest omdiskuterte spillene"? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg foreslo splinter cell en gang i tida, men det var visst ikke nok tråder de siste 90dagene til å lage et eget forum av... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Enig med psilocybe... De eneste to spillene her på forumet som blir diskuters masse, er CS og WoW... Har ikke inntrykk av at noen annet har så mange poster! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Se på Doom og Halo. Det kommer nesten aldri noen nye tråder!Den "lille" MGS tråden begynne å ta av, så hva men å lage en egen del til den serien på "De mest omdiskuterte spillene"? Nei, Doom og Halo har ikke forferdelig mange nye tråder per dag. Det har heller ikke MSG-spillene, ei heller Final Fantasy eller GT-serien. I den senere tid er det egentlig bare WoW som har trengt en egen kategori. Innse også at det å opprette en kategori + flytting av eksisterende tråder innebærer en del arbeid for moderatorer/admins. Er det ikke særlig grunnlag for å opprette en kategori for et spill, så kan ting helst være som de er. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg foreslo splinter cell en gang i tida, men det var visst ikke nok tråder de siste 90dagene til å lage et eget forum av... Det var en Splinter Cell del i forumet for en stund siden, men det var for lite aktivitet der. Så det ble tatt vekk ganske fort. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det var en Splinter Cell del i forumet for en stund siden, men det var for lite aktivitet der. Så det ble tatt vekk ganske fort. ja jeg veit det.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg synest moderatorene burde gå over å se hvilke spill som er mye omdiskutert over tid. Da har du misforstått poenget. Hele den spillspesifikke delen av forumet eksisterer for å hindre at de andre delene blir oversvømt av tråder om ett bestemt spill. Om for eksempel Counter-Strike eller World of Warcraft ikke hadde hatt sine egne kategorier, ville det blitt et uutholdelig slit å finne frem til noe annet. Hver gang noen foreslår en ny kategori i spillforumet, får jeg en følelse av at de tror "mest omdiskuterte" egentlig betyr "beste". Dette forumet er ikke ment som en hedersbevisning, men et organiserende tiltak som skal sikre en oversiktlig helhet. Om et spill er mye omdiskutert over tid er helt uvesentlig. Så lenge aktiviteten ikke er intens, får du dessuten garantert svar mye raskere uten en egen kategori, vær du sikker. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det jeg synest hadde vert bra hadde vert en egen trade side, til spill som WoW,diablo osv. hadde vell blitt for mye for de stakkars moderatorene (gjemmer meg bak en stol, så jeg ikke får en vase i hodet av en moderator) finnest selfølgelig andre forum til trading, men hadde alikavel vert flott! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Til hvem det nå var som sa at DOOM og halo ikke har så mange tråder: Nei, det er kanskje rett, men det kommer til å bli flere av dem! Det kommer til å bli M.A.N.G.E. Halo2-tråder når det kommer til PC (når det enn måtte gjøre det), og når DOOM3 kommer til Xbox (på omtrent samme tid som at utvidelsen lanseres for PC), vil det også komme mange nye tråder der. Og uansett, jeg kan ikke akkurat se så sykt mange MGS-tråder her hver dag (og stol på meg, jeg er her HVER dag ). I både Halo- og DOOM kategorien er det aktivitet omtrent hver dag (enten nye tråder, eller tråder som får nye poster). Både MGS og FF er sykt populære spill, men når det ikke kommer nok tråder her på forumet (det er det som teller, ikke hvor populært det er, verden over), så går det ikke. Da skal jo ALLE ha inn kategorier for sitt yndlingsspill til slutt! Jeg synes det er fint som det er, jeg. Selvfølgelig vil jo flere av kategoriene falle bort etter hvert, og det vil komme nye, men jeg tror egentlig ikke at MGS og FF seriene vil få sin egen kategori i den nærmeste tiden (men jeg kan jo ta feil ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå