embark Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg blir så forbanna når jeg leser/ser/hører om gamle folk som blir overfalt og angrepet! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 så skal vi starte opp denne "nattnerder" greien? jeg er med. har et fint samuraisverd på veggen som kan komme godt med til litt "disiplin" Yeah, jeg har tre. Men seriøst, psykiske problemer eller ei, slikt burde da få konsekvenser, og da tenker jeg ikke på to ukers ferie i et norsk "fengsel". Hva med å ta etter østens rettsvesen? Kutte av et lem eller to hadde passet perfekt her... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nattenerdene er jo en genial sak... vi har jo allerede en annen natteravnene?? eller no sånt som tasser runt og er forebyggende.. er helt med på det... _MEN_ 60k nerder, synd vi ikke har så mange forummedlemmer i vær by.... da hadde det nok blidd noe av nattenerdene. prøv å se for dere 60 000 nerder kommer lurkende med sine balltrær og katanaer... i en by som for eks Tromsø, er ikke sikker på hvor mange vi er hær nå (60-70k?) det hadde nok stoppet kriminaliteten helt... er ikke mange som tørr å storme på så mange Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ikke at det er så mange å ta tak i i Tromsø da. Hadde jeg fått vite at noen hadde slått ned min bestemor(82) hadde jeg mest sannsynlig gått fra konseptene hvis jeg hadde møtt personen som gjorde det. Gamle folk er som regel forsvarsløse og lette å rane, men det å banke opp en gammel dame er noe av det lengste en person kan synke, mener jeg. Nattenerdene hadde vært fett! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Vi tar en riksdekkende tour. The Nightnerds on tour. Vi tar de 5 største byene med skulende blikk under tykke briller, med et (hardt) tastur under armen. Første mål er å ta ut A og B gjengen. Dere kan bare begynne så kommer jeg snart.. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Joiner jeg, når går neste tog til Oslo fra Drammen stasjon? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Vi tar en riksdekkende tour. The Nightnerds on tour. Vi tar de 5 største byene med skulende blikk under tykke briller, med et (hardt) tastur under armen. Første mål er å ta ut A og B gjengen. Dere kan bare begynne så kommer jeg snart.. Siden mange nå har trådløs mus kan det jo være på tide å grave frem gamle M$ og Logitec muser med ledning... blir et fint slagvåpen i arsenalet til nattenerdene...eller hva..? Endret 31. mars 2005 av Polarbastard Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ehm. Hva er egentlig hensikten med denne tråden? Å tenke ut hevnmetoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå