Jarmo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Noen av dagens "ungdom" har lite å gjøre, ser jeg.... http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article364696.ece Edit: Dumt å generalisere..... Endret 30. mars 2005 av jarmo Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dette er vel nok et godt eksempel på at vi trenger å styrke psykriatrihjelpen er i landet. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ikke psykiatrisk hjelp, men mye strengere fengselsstraffer i skikkelige fengsler, ikke hoteller. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Svin.. sier jeg bare. Tenker på hva jeg hadde gjort hvis noen hadde gjort det der mot min mormor.. Da skulle det ristet i grunnvollene.. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 sykt menneske! skjønner ikke sånne folk... gå og slå ned en 73åring! Foresten, har dere lagt merke til hvor mye av disse fæle tingene som begåes av "kjenninger av politiet"? Virker som om de som har vrt straffet før gjør ting igjen! hvorfor det? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi får starte en ny organisasjon her på hw forumet. Med 60 000,- medlemmer eller så kunne jo "Nerder mot vold" blitt stort, hehe... Vi kunne gått rundt om kvelden og patruljert. Kalt oss nattehaukene eller noe annet oppfinnsomt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dagens ungdom har lite å gjøre, ser jeg.... Snakk om å generalisere.... Det er nakk om en 29 åring, hverken ungdom eller representant for dagens ungdom. Ordlegg deg litt bedre, er ikke pent å antyde at dagens ungdom bruker tiden sin på å slå ned gamle folk. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi får starte en ny organisasjon her på hw forumet. Med 60 000,- medlemmer eller så kunne jo "Nerder mot vold" blitt stort, hehe... Vi kunne gått rundt om kvelden og patruljert. Kalt oss nattehaukene eller noe annet oppfinnsomt Nattenerdene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dagens ungdom har lite å gjøre, ser jeg....http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article364696.ece Bare oppfølgingsspørsmål: Hvor lenge er man ungdom? Siden 29 tydeligvis er det... Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde han gjort noe slikt mot noen jeg kjenner skulle jeg knust skallen hans med et av mine stålbaltrer. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dagens ungdom har lite å gjøre, ser jeg....http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article364696.ece Bare oppfølgingsspørsmål: Hvor lenge er man ungdom? Siden 29 tydeligvis er det... Jeg anser meg ikke som ungdom og jeg er bare hakket eldre enn ham.. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dagens ungdom har lite å gjøre, ser jeg....http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article364696.ece Herregud, dagens ungdom? Er 15, hakke tatt en sjokolade engang jeg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Dagens ungdom har lite å gjøre, ser jeg....http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article364696.ece Bare oppfølgingsspørsmål: Hvor lenge er man ungdom? Siden 29 tydeligvis er det... Alle under 30 er ungdommer for meg.... men seriøst, tror ikke noen her kan/vil forsvare denne fyren der ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ordlegg deg litt bedre, er ikke pent å antyde at dagens ungdom bruker tiden sin på å slå ned gamle folk. OK ! Legger meg helt flat, seff har vi bare noen få som lager fanskap, heldigvis.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Når folk sier ungdom da tenker jeg på unger fra 13 til 17/18 år! Ikke en mann på 29 år! Dette er ikke dagens ungdom. Jeg syns dagens ungdom er veldig koslige og snille. Bortsett fra at noen av de ufrivillig blir påvirket av dritt kanaler som MTV. Og da er det jo veldig kjekt at "musikere" som 50 cent synger som om det er normalt å gå rundt med våpen og skyte folk. Og så er det jo veldig synd at unger som kommer fra Irak og andre slike land kommer hit og tror det er like vanlig her som i hjemlandet dems å slå ned tilfeldige folk med knokejern. (JA, jeg har opplevd det og sier ikke at alle er slik) Vell, jeg er 16 år nå og dette er slik jeg ser på det å være ungdom i Norge i dag. Altså ungdommen blir påvirket av de "kule" folka på MTV. Og den norske ungdommen må gå rundt å være redde for utlendinger. Det fins mange utlendinger, men det er bare en type av de som jeg snakker om. De som danner gjenger og skal banke opp alle. Akuratt det med utlendinger er vel egentlig ferdig diskutert på dette forumet, så mange tråder som har vært oppe om det, så er ikke vits å lage enda en tråd om det ut av denne. Jeg bare nevner dem fort nå. EDIT: Skal inrømme at Pimp my ride på MTV er et bra program Endret 26. mars 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 han der er voksen da men.. Voksne nå til dags... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 han der er voksen da men.. Ikke dersom 'voksen' er en mental tilstand. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 så skal vi starte opp denne "nattnerder" greien? jeg er med. har et fint samuraisverd på veggen som kan komme godt med til litt "disiplin" hadde jo vært kult da. en haug med svette tg nerder med skuddsikre briller på gaten om natten. tipper det hadde vekka oppsikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå