Gå til innhold

Tips til å style opp pcen min?

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjedelig pc... :( Men vet ikke hva jeg kan fixe for å få det litt kulere...

Så har dere noen forslag? Ikke svar med sånn uber vanskelige moddeting. Bare tips meg med enkle forandringer som vil få Pcen min til å se bedre ut..

Vell, her er den:

Bilde 1

Bilde 2

*WoW, de bildene var ikke mye klare :S Gidder ikke ta nye med mindre dere sier hva dere vil se. :p

4Nye bilder:

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, sant nokk. Ferdig modda. Men noe inni da?? Ett eller annet. Er så fårbanna lei av å se på den slik den er nå.... Hmm... Rydde kabler? Tror du ikke jeg har prøvd? Hadde det ikke vært får det er så trangt her så skulle jeg tatt av den andre døra å vist hvordan det ser ut mellom HKdøra å Kabinett døra... 293573457 kabler... Kunne jo brukt sokker. Men faen heller.. STRESS

7vifter 2viftestyringer = SYKT med kabler... Hjelper ikke når du har 3HDD 2CD-rom å 1 floppy. Å alle disse kablene ligge fint? Vanskelig. Å for å ikke glemme lysa... Må jo ha tusen kabler for att dem skal lyse jo.. Er det ikke noe jeg kan gjøre med Viftene i døra? (Mener ikke viftene men vifteholderene). Stor stygg lilla ting som tar "se inn" plassen (Ler, fant ikke rette ordet. Prøver å si at det tar mye av vindusplassen) :p

Å en annen ting. Jeg har UVkabler å en UV tigermaske i pcen (Ser den ikke på bildene) Men når jeg har på det røde lyset så lyser kablene svært dårlig. Noe må gjøres! :cry:

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar

Med tanke på hovedkortet tror jeg det ville vært penere med forskjellige farger UV-penner å Tysje batteriene på hovedkortet... Men da må jeg kvitte meg med det røde lyse, for det føkker opp UVbelysningen... Men det blir tammt med uten det røde... :S Såå, jah, jeg sliter med pcen min....

Lenke til kommentar
Du kan bruke en bryter da vettu! :) Så kan du bytte om..

Er det mulig å legge kabler bak HK er jo det genialt! Men da kan det hende at du må forlenge noen ledninger..

Bruke en bryter.. Har jo det da.. Men hva skal man med 2 lys hvis man bare bruker det ene? Joa, fullt mulig å legge kablene mellom HKdøra å Kabinett døra...

:p Bare se hær:

Masse rot :p

Lenke til kommentar
Hva med å lage no slags hull i fronten å legge den røde katoden i front og skjerme bak?

Hmm, for att UVlysene ikke skal misse effekt?

Så fall så kunne jeg gjort det. Men da blir det til å legge Neon lyse bak for UVkablene er jo framme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...