Mokkisjeva Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jeg har en kjedelig pc... Men vet ikke hva jeg kan fixe for å få det litt kulere... Så har dere noen forslag? Ikke svar med sånn uber vanskelige moddeting. Bare tips meg med enkle forandringer som vil få Pcen min til å se bedre ut.. Vell, her er den: Bilde 1 Bilde 2 *WoW, de bildene var ikke mye klare :S Gidder ikke ta nye med mindre dere sier hva dere vil se. 4Nye bilder: Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Endret 24. mars 2005 av Sjeva Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du kan begynne å rydde kabler ... ThermalTake er jo ferdig modda så jeg ser ikke for meg så mye du kan gjøre, men. Det er altid's noen små ting. Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jo, sant nokk. Ferdig modda. Men noe inni da?? Ett eller annet. Er så fårbanna lei av å se på den slik den er nå.... Hmm... Rydde kabler? Tror du ikke jeg har prøvd? Hadde det ikke vært får det er så trangt her så skulle jeg tatt av den andre døra å vist hvordan det ser ut mellom HKdøra å Kabinett døra... 293573457 kabler... Kunne jo brukt sokker. Men faen heller.. STRESS 7vifter 2viftestyringer = SYKT med kabler... Hjelper ikke når du har 3HDD 2CD-rom å 1 floppy. Å alle disse kablene ligge fint? Vanskelig. Å for å ikke glemme lysa... Må jo ha tusen kabler for att dem skal lyse jo.. Er det ikke noe jeg kan gjøre med Viftene i døra? (Mener ikke viftene men vifteholderene). Stor stygg lilla ting som tar "se inn" plassen (Ler, fant ikke rette ordet. Prøver å si at det tar mye av vindusplassen) Å en annen ting. Jeg har UVkabler å en UV tigermaske i pcen (Ser den ikke på bildene) Men når jeg har på det røde lyset så lyser kablene svært dårlig. Noe må gjøres! Endret 25. mars 2005 av Sjeva Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Men faen heller.. STRESS Med den innsats viljen blir det nok ikke noen pen casemod Edit: La til denne linken, du kan jo prøve deg på det. (Vurderer det selv) Endret 25. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Med tanke på hovedkortet tror jeg det ville vært penere med forskjellige farger UV-penner å Tysje batteriene på hovedkortet... Men da må jeg kvitte meg med det røde lyse, for det føkker opp UVbelysningen... Men det blir tammt med uten det røde... :S Såå, jah, jeg sliter med pcen min.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du kan bruke en bryter da vettu! Så kan du bytte om.. Er det mulig å legge kabler bak HK er jo det genialt! Men da kan det hende at du må forlenge noen ledninger.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ikke på alle kabinetter (uten modding), på mitt Chieftec Dragon går det ikke . Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 du kan jo gjøre som jeg har tenkt til da.. http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/DSCN1115.jpg legge inn netting eller sota plexi i det hullet der gir en fin kontrast Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Du kan bruke en bryter da vettu! Så kan du bytte om..Er det mulig å legge kabler bak HK er jo det genialt! Men da kan det hende at du må forlenge noen ledninger.. Bruke en bryter.. Har jo det da.. Men hva skal man med 2 lys hvis man bare bruker det ene? Joa, fullt mulig å legge kablene mellom HKdøra å Kabinett døra... Bare se hær: Masse rot Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva med å lage no slags hull i fronten å legge den røde katoden i front og skjerme bak? Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hva med å lage no slags hull i fronten å legge den røde katoden i front og skjerme bak? Hmm, for att UVlysene ikke skal misse effekt? Så fall så kunne jeg gjort det. Men da blir det til å legge Neon lyse bak for UVkablene er jo framme... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er mange tråder med masser av fixe ideer, så bare søk og les så får du inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå