Gå til innhold

Bildet fryser og datan restarter....

[SifO]

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg opplever for tiden at skjermbildet fryser og etter ca. 1 min så restarter maskinen seg, og når jeg da starter windows så kommer det opp en feilmelding om at skjermdriveren har forresaket dette.

Noen som har noen tips om hva som kan gjøres, eller hva som er galt ?

Har allerede prøvd med flere forskjellige drivere, men det samme problemet kommer hver gang.

Takker på forhånd for alle seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har den driverfjerneren, og har fjerna driverene hver gang før jeg har lagt inn nye drivere. Testa den nyeste driveren, og den funka like dårlig som alle andre drivere. (dette skjer kun da jeg kjører 3d applikasjoner)

Lenke til kommentar

hmm. Har du prøvd modifiserte drivere som Omega eller XG? Finnes på guru3d.com.

Viss du har, og du i tillegg har et kjølig kabinett, kan jeg bare komme på en ting til. Øke voltstyrken som skjermkortet får. F.eks øke volt til agp i bios. Eller øke voltstyrken i firmware til skjermkortet.

Lenke til kommentar
' date='26/03/2005 : 13:17'] Maskinen er stabil i Prime 95, men det er da jeg starter spill eller andre 3d applikasjoner.

Kjøpte ny data for 1,5 månder siden, og PSU er en TT Purepower Silent X 410, så den skal nok holde.

,26/03/2005 : 13:17]Maskinen er stabil i Prime 95, men det er da jeg starter spill eller andre 3d applikasjoner.

Kjøpte ny data for 1,5 månder siden, og PSU er en TT Purepower Silent X 410, så den skal nok holde.

Hei

Jeg ser at du har samme kort som meg. Jeg har akkurat samme problem.

Slik ser feilmeldingen ut:

http://tinypic.com/2ivuwo

Skjer kun når jeg spiller the sims 2.

Skal prøve med ny strømforsyning på 500W som jeg har bestilt. Har 340W nå, blir kanskje litt lite?

Hjelper ikke det, må jeg bare gå tilbake til det gamle ATI kortet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...