Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 er det bare meg, eller glemte mange seg ut...slik at det ble få? Synes det var ganske mange jeg da. Og jeg kjente igjen veldig få av dere! Noen som kan sette på navn på bildet? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg og de tre jeg sitter med glemte det i allefall.. hvor mange var der? er det verdt å prøve igjen? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Vi var _mange_ fler enn de som meldte seg på. Noe som kun er positivt eller hva? VIKITG: Hm, folkens, det ble dessverre for mørkt, så vi må nok ta et nytt bilde i morgen klokken 14.. Da tar vi bilde ute, forutsett at det ikke regner/snør etc.. (?) EDIT: Men kan han som tok bildet legge det ut, sånn at vi kan få et inntrykk av hvordan det ble tilslutt? Endret 25. mars 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Håkai. Ingen her som har SLR kamera? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Få se, få se, få se! Legg ut bilde! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi var _mange_ fler enn de som meldte seg på. Noe som kun er positivt eller hva? VIKITG: Hm, folkens, det ble dessverre for mørkt, så vi må nok ta et nytt bilde i morgen klokken 14.. Da tar vi bilde ute, forutsett at det ikke regner/snør etc.. (?) EDIT: Men kan han som tok bildet legge det ut, sånn at vi kan få et inntrykk av hvordan det ble tilslutt? Vent en liten stund. Tror ikke siste bildet ble så aller verst altså. Men om vi fikk med alle er ikke så veldig sannsynlig. Vent 5min så ligger de på nett. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Christian(CFD) tok skal putte bildene inn på PC'en. Så skal han dra å spise, men jeg skal se om jeg kan trikse litt med dem Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Det var meget krevende lysforhold ,men med lav lukkertid , blitz på 100% og 100ISO så fikk vi litt lys iallefall Men det ble i froskeperspektiv så et nytt bilde kan absolutt anbefales. Da i trappen midt på dagen! Her ligger de 2 siste: http://home.no.net/svaking/tg/gruppebilde/ EDIT: Jeg vet det ble røde øyne på de fleste ,men når valget er mellom et mørkt bilde med lite røde øyne kontra det som ble tatt så velger jeg det som ble tatt Endret 25. mars 2005 av CFD Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Åååååååå, så entusiastiske vi var Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg havnet bak folk på begge. :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg havnet bak folk på begge. :!: Antakelig fordi du satt bak dem Hvis folk ikke har noe imot det så vil jeg gjerne prøve igjen imorra. Da er det bedre lys. Og kanskje litt bedre planlagt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg havnet bak folk på begge. :!: Antakelig fordi du satt bak dem Næææ, er det sant? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg stemmer på å prøve igjen.. så kanskje jeg husker det Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Var borte å så nerder løpe hinderløype.. gitt... :| iiiik! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ja! En gang til. For... vår skyld. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nei. Dette var ikke mye å skryte av Lenke til kommentar
Josten Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kom litt seint, så satt på enden. Synes sånn halvveis på det første bildet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hva med å ta et bilde som alle synes på, og ikke bare første rad Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det hadde vært no, men da må kamera høyere opp eller folka lenger ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå