Gå til innhold

Alle på hw.no rekka: Vi tar gruppebilde kl. 20.00


Chasseur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi var _mange_ fler enn de som meldte seg på. Noe som kun er positivt eller hva?

 

VIKITG:

Hm, folkens, det ble dessverre for mørkt, så vi må nok ta et nytt bilde i morgen klokken 14.. Da tar vi bilde ute, forutsett at det ikke regner/snør etc.. (?)

 

EDIT: Men kan han som tok bildet legge det ut, sånn at vi kan få et inntrykk av hvordan det ble tilslutt?

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Vi var _mange_ fler enn de som meldte seg på. Noe som kun er positivt eller hva?

 

VIKITG:

Hm, folkens, det ble dessverre for mørkt, så vi må nok ta et nytt bilde i morgen klokken 14.. Da tar vi bilde ute, forutsett at det ikke regner/snør etc.. (?)

 

EDIT: Men kan han som tok bildet legge det ut, sånn at vi kan få et inntrykk av hvordan det ble tilslutt?

Vent en liten stund. Tror ikke siste bildet ble så aller verst altså. Men om vi fikk med alle er ikke så veldig sannsynlig. Vent 5min så ligger de på nett.

Lenke til kommentar

Det var meget krevende lysforhold ,men med lav lukkertid , blitz på 100% og 100ISO så fikk vi litt lys iallefall ;) Men det ble i froskeperspektiv så et nytt bilde kan absolutt anbefales. Da i trappen midt på dagen!

 

Her ligger de 2 siste:

http://home.no.net/svaking/tg/gruppebilde/

 

EDIT: Jeg vet det ble røde øyne på de fleste ,men når valget er mellom et mørkt bilde med lite røde øyne kontra det som ble tatt så velger jeg det som ble tatt ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...